måndag 22 oktober 2007
Here I´m bejbi!

Det måste varit min okända tvilligsyrra det hittat! Tänk så mycket man inte vet.. Men om det kommer några mer sådana efterlysningar på din polistele så bör du veta att jag har vårtor på ryggen också. Å är totalt i avsaknad av hjärna! That´s me!

Jag tycker Olala har dragit en vinstlott som funnit dig. Du har allt!

Men du... Hade du på dig syrredräkten så länge att du hann få examen? Jag blev både utexaminerad och vidareutbildad och kan ställa upp på att sätta "fredagsmysdropp" på kidsen även för andra ensamstående mammor... Tror att efterfrågan kan vara ganska stor. Men det är väl bara att sätta gränser. Kan ju inte flänga runt som en annan Florence Naithigale på fredagskvällen när MM väntar.

Jag funderar skarpt på att införskaffa FBI-dressen från "sexshopen". Känner på mig att jag skulle vara en fullträff som agent. Spana, haffa, låsa fast och visitera... Malla 007 låter inte det skitballt!? ;-)

Måste hämta kidsen nu.... Hahha... Förr förra veckan hade, pappan ifråga, snaggat ungarna med en gräsklippare... veckan efter hade han snackat skit om mitt utseende... Han kalla mig bokstavsdvärg! *asg* Vad blir det den här veckan?!??! Har han kapat av armarna på dem med häcksaxen och sedan skrivit sjukintyg på mig med sin dator och visat barnen.... Hahha... Livet är spännande!

Kram

min kära vän!

Mallan