fredag 26 oktober 2007

Nu är den över...

...mysfredagen.

Inte så mycket mys idag inte mest flängt omkring och plockat, men mysfaktorn hög med tända ljus överallt. Och såklart ett glas vin i handen och flarran i tryggt förvar i bakfickan!!!

( ja, jag köper små flarror, tycker dom e så söta, & dom stora e så osmidiga lixom)



Läste ju att Malla gillar gratis, och gör man inte det så är det kortslutning nånstans, eller så är man inte ensamstående mamma.



En dag då ungarna och jag va och handlade så skriker som högt när dom ser 511 kastanjeträd, - mamma vi måste plocka för det är ju gratis!

Om vi plockade, jag har kastanjer vid badrums spegeln, runt hela badkaret, i alla fönstren och i hmm st burkar.



Så hemma hos mig är det så höstigt och fint och givetvis gratis....

Mitt nya mantra: Gratis är gott, gratis är gott

1 kommentarer:

Anonym sa...

Felfelfel! Gratis är GODAST! :)