söndag 28 oktober 2007

Mysteriet är löst...

Nu i morse tändes ett Liljeholmen, som jag berättat så har ju inte min ugn funkat, men nu i morse så pillade jag på en knapp som såg så inbjudande ut på min lilla spis, och VIPS så funkade ugnen.

Så då funkar det så här, när strömmen går så måste man återställa spisfan, så nu slipper jag ringa reparatörn igen... Toppen tycker jag!

Måste bara tala om när mina barn kom hem igår från sin pappa, det var ju avtalat via sms ( it´s so funny how we don´t talk anymore) att mellan 11-20 så skulle barnen befinna sig i hans ägo.

Tjuven kom inte och hämtade förens 11.35, ok jag vet att han vill ha igång mig men han lyckades inte.

Klockan blir 20.00 klockan blir 20.15, 20.30 ja tom 20.50 då först kommer ett litet sms, : Vi åker från Västerås nu hemma om ca 50 min.

Hur fan funkar män, har man sagt en tid och ämnar ändra på den så får man väl förfan höra av sig.

Tog upp detta med Tjuven och jag talade om att jag blir ju orolig, då säger han:- Hör av dig själv då om du blir orolig. Vi satt och åt kl åtta..... ja tänkte jag och mobilen var i Haparanda va?

Jävla pucko är vad han är, men han fick inte igång mig nu heller.

Bannar mig själv av valet av pappa till mina barn, dom hade fan varit värda en mycket bättre, kanske ska ut och leta på Blocket!

Majsan
BloggRegistret.se

0 kommentarer: