söndag 21 oktober 2007

Vilka e vi då, ta ta ta ta....(spännande va?)

Majsan & Malla eller om ni föredrar Malla & Majsan

Nu måste ju ni därute vara så jävla skit nyfika på vilka små godingar vi är???? Ja så nu ska vi stilla eran nyfikenhet en gnutta.

Eftersom det är jag Majsan som sitter vid datorn just nu så tänkte jag att jag börjar väl då ra, så håll i er:
Givetvis asläcker, skit snygg och inte en enda skavank här inte, fan varför hör inte gud när jag ber om snyggare rumpa, man kan ju
lungt säga att den satt inte där den satt när jag var 25, idag är jag ju typ runt förti, fyrtti, medelålders, nära döden, ja va fan nästa år
blir jag ju ffffööööörrrtijo år. Typ lite jobbigt att säga, tänk att 29, 32 eller 35 känns bättre att säga en 30jävla9 år, och snart 40, tänk att
när jag skriver 40 så gör jag det så fort att jag knappt hänger med själv...

Fast om man kollar in Malla så har hon passerat 40 med flera flera
år, ja iallafall 3 sisådär dåra.

Jag har iallafall snygga bröst, jo dom har jag betalat alldeles själv, ja jag sålde en pensionsförsäkring för att få de nya behagen, Har ju hört att man ska leva i nuet, vem vet hur länge man gör det.

Nu viskar jag till er fågelarter därute: Malla har jätte hängiga tuttar, strutar, taxöron jag eller vad man nu kallar dom, nu tycker ni kanske att jag är taskig mot
min lilla gullhöna Malla men där tar ni skitfel, jag har ju för tusan suttit i samnna tits, nä menar såklart sits... Ja jag orkade helt enkelt inte se på dom slokande
hängande taxöronen....

Måste då berätta när jag verkligen kom på att jag hade taxöron, jo det var en morgon för ganska många år sedan, då min lilla
dotter på 5-6 år frågar mig när jag står med deodoranten i handen och mummar mig:

-Mamma ska du ha under tuttarna också?
Vad fan säger man då, tänka får man väl göra, tänkte ungefär så här:

JÄVLA LILLA SNORIGA SKITUNGE!!!!

Ja nu tänkte jag inte det så länge för jag började ju asgarva.... Liten och observant får man väl säga, blev lite stolt att ungen hade koll!

Ja för på gymet hade jag nog behövt mumma boobsen, så det så!

Man kan säga att jag är en 39 årig ensamstående mamma som jobbar jämt, är jag inte på jobbet så är det fix o trix i hemmet eller någon
annan stans, är inte alls i behov av sovmornar eller sömnpiller, psykolog eller rötjut.
Höjer aldrig rösten utan servar alla med ett glatt leende på läpparna, ja sån e jag helt enkelt alldeles alldeles underbar!

Malla är lika tokläcker som jag det är ju bara tuttarna som skulle behöva en annan latitud, lite mer vågräta... lodräta tuttar
är ju inte så roliga, skit samma hon en härlig kvinna(med häng) som tycker livet är "good enough". Singelmorsa hon me, jobbar häcken av
sig för att få allt att gå runt, ja då menar jag shopping turerna på NK, vem fan vill vara utan dom,,,,,nu helt plötsligt så kommer
jag att tänka på Magnus Uggla och kung i baren.

Tänk att vi på löning den 25:e hänger på låset på NK, (Nordiska Kompaniet, smälter
som choklad i munnen).
Shopping adrenalin, ljuva upplevelse, men vi ska gå in djupare på det ämnet en annan dag; can´t wait darling!!!

Shopoholic ja så kan hon beskrivas lilla Malla bralla. Fast det är ju inte bara den 25:e man får pengar, nä det sladdar ju in lite kosing
den 20:e oxå, inte barnbidrag utan MAMMABIDRAG o så ljuvligt... då kanske man tar en tur till nån liten affär. För är det nåt som
bränner och gör så ont är pengar på kontot, bort med skiten och in med nya fina saker, såsom allt möjligt bra och ha saker, tex
nåt som man kan ha på sig när man gått ner typ 10 eller kanske 15 är nog mer sanningsenlig kilo.

Eller varför inte köpa snusk?????

0 kommentarer: