onsdag 31 oktober 2007

Vraket här...

Åh vad skönt att höra att du är alive, var ju litt orolig i nån sekund bara..

Har ju hört att när det är billigt så tappar folk både sans och vett, men det vet du ingenting om va?
Sans och vett är för veklingar, dom kan hålla sig hemma.


Det förvånar mig att du inte stödjer mina pillerteorier, hade ju kunnat loosa några kilos på kuppen, men det är väl där det spricker...du kanske vill ha mig rund och go?


Men jag får väl hålla med dig vännen och tackar inte nej till lite kvinnor. vin och sång!!!!


Som den fattiglapp jag är så måste jag nog skynda sälja stor bil för köp av jävla skit ruttna bananas liten ful prutt bil... Säkert kommer den att vara gul och ful oxå...Hatar små gula bilar.


Som många vet så gillar jag ju STORA svarta bilar!!


Småbils rasist javisst, thats me!!!


Kommer hem helt desperat och har jobbat som fan.... och vad möter jag jo ett hem i total kaos, kanske ska nämna att mina barn gillar att klippa och klistra, och det har dom gillat i ungefär hela huset.

Men sån tur för mina ungar att dom har en snäll mamma som låter dom städa upp efter sig i morgon bitti.


Jag tror jag ska vissla lite medans dom städar, alltid muntrar det väl upp någon, speciellt den lilla som inte är utrustad med nåt tålamod alls.
Ska nog även stoppa öronproppar i mina små lurar så kan han ha hur taskigt tålamod han vill.

Jag kan redan nu se dom små bistra minerna i facen på dom & jag njuter, här tar vi ut segern i förskott.


Majsan här som nu ska gå och sova för nu börjar sömnpillret å verka!

BloggRegistret.se






















0 kommentarer: