tisdag 23 oktober 2007

misslyckad ....








...eller vad man nu ska kalla det, ja jag kanske inte är så bra på att baka som jag utgav mig för..Bilden här med den fina kakan och fin fina porslinet, det var ju så det skulle bli. Jag skulle ju visa upp mina färdigheter för olala och barnen skulle sitta och äta kaka och tindra med sina små blå och lyckan skulle vara total.

SNÄLLA VART FINNS DU GUD NÄR JAG BEHÖVER DIG?????

Han hade väl rast precis när mina/barnens sockerkakor skulle gräddas, hur kan han ha rast i 50 minuter, det har aldrig jag.
Ja det luktade gott iallafall, luktade tomtebolycka med tända ljus och ungar som inte hoppade i soffan bland matrester.

Nu kommer jag lägga ut bilder på mina sockerkakor och tips mottages tacksamt om ev fel som uppstått i ugnen, kanske var reparatörn för snabb att friskförklara min ugn,hm!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

hehe mina pannkakor kanske inte va så dumma ändå :P