torsdag 25 oktober 2007

testing lönar sig...

...för nu så har jag äntligen hittat koden för kommentarer, tog ju inte mer än 4-5 dagar.

Är helt slut efter en hård dag, så här såg den ut:

klockan ringer 06.00 men då vill inte jag gå upp, hoppar över morgon jobbet för att få sova 1 dyrbar timme till.

07.00 Vill inte gå upp nu heller så jag snoozar till 07.20 och då får jag använda mina röstresurser för att få upp båda kidsen.

07.40 Då står frukosten på bordet & det är inte gröt.

08.05 så sitter ungarna i bilen, lagom anfådda.

08.10 Ringer skolklockan in och man kan säga att vi sladdar in på det berömda _ _ _ _håret!
( har ju aldrig hänt förut)

08.30- 11.00 Jobbar hos kund.

11.10-12.00 Skulle småhandla på Ica kvantum, men dom har ju så mycket där så det blev storhanling. Undrar just hur länge frysvarorna håller sig?

12.10-14.00 Ny kund som ska ha mina tjänster, där emellan lyckas jag få i mig 2 kokta ägg med örtsalt. Lunchrast är överskattat.

14.15-15.15 Är jag hemma och lassar in alla varor, plockar bort efter frukosten och hinner tömma en maskin med disk.

15.30-16.30 Då är jag på gymmet, fan jag jagar ju stämplar på SATS och då måste man ju träna 2 ggr per vecka.... Lungt jag hinner!!!!

17.00-19.00 Ja då är det jobb hos ny kund.

19.15 så hämtar jag mina barn hos sina kompisar, sen är det hem och fika lite och för att torka spyor för lillkillen mår dåligt.

20.20 Så har vi sagostund, jag tvingar till mig att få läsa, men min dotter säger att jag läser sååååååå dåligt. Tycker hon är en bajskorv!

21.00 Nu har dom slagit igen sina blå, men som börjar skifta färg till grönt, lovley I love green eyes!!!

21.30 Sitter nu med en kopp te och ett glas vin, snart så hoppar jag i plurret för att lyssna på en ljudbok, får inte glömma sätta klockans alarm ifall jag råkar somna, man vill ju inte vakna och se ut som ett russin.

Tick tack tick tack!



BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Måste ju kolla om det funkar...
Åh vilken bra blogg ni har tjejer, keep on the good work! kram jag själv!!!

Anonym sa...

Vad roligt att ni gör det! :D
ok den ska jag prova, det låter ju toppenbra!

vilken lång dag du verkar ha haft!

Majsanochmalla sa...

Ja du Eva, dagarna ej hur långa som helst...vad är adressen till din blogg,,,,blir ju nyfiken vill kolla in den NUUUUUU!!!
Kram