lördag 1 december 2007

Rollspel

...kanske skulle få den sura målaren att tina upp litte grann....
Kan du inte Malla sätta på dig din syrra dräkt och brusar målar jäveln upp så ta fram rumptermometern och säg att han ska chilla...ANNARS up your as painter boy!!!!

Nu är det tomt i mitt lilla vinglas och klockan e närmare 1 på natta så det får väl bli bingelingen...

Idag har det bara varit en tråk dag och inte blev det bättre när jag hämtade ungarna och Tjuven kvittrade som en lärka... hade lust att smocka på idioten, men jag behärskade mig som den timida kvinnan jag är...

By the way jag saknar oxp pillertrillaren, hon måste komma tillbaka...
och förgylla min/vår bloggrunda.

Har iaf varit på Hemtex idag och handlat upp pengar som inte fanns...bra va....och på IKEA där shoppade jag me... Åh måste berätta:

Vid kassan så ställde jag och Olala oss i kassan med bara kortbetalning alltså kontanter funkar inte,,,,finns inga heller i min plånka så var det bra med det..
Jag råkade missbedömma summan på kontot så jag var ju lite kort om cash så jag ber kassanissen att dra ut kvittot så att jag kan föra över pengar, en ren rutin sak för mig det fatta ju alltid pengar....tar bara nån minut, för jag har lathund på alla mina typ 10 konton. Olala blir högröd i fejan och slänger upp cash men det tar dom ju inte, så då plockar han fram nåt jävla kort som glimmar i guld( såklart) men tappar det på golvet och vid det här läget är Olala riktigt röd i fejjan och han betalar...

Sen skulle alla mina stora plastbackar jag köpt in i Olalas lilla lilla bil, för min stora stora bil stod på en annan parkering. Vill bara poängtera att IKEAs parkering var full vid 10 på morgonen...

Olala: du får aldrig in dom där i min bil, jag går med dom till din bil, typ bara 1 km.
Jag: Vafan har du aldrig packat en bil, hit me rom jag får in dom.
Olala: jag vill inte ha några repor i lacken.
Jag: nähe det vill du inte....

Mina plastbackar gick in utan problem... vad är det med karlar och ögon mått!!!!

Majsan som har sånt tråkigt namn som bara rimmar på Bajsan!!!


BloggRegistret.se^

0 kommentarer: