tisdag 11 december 2007

Yeeess!

I dag var det min tur att känna mig "duktig och präktig" i skolan...

Jag flinade in mig hos "lilla Ts" fröken genom att komma med luciautrustningen redan i dag. Att det beror på att jag för 10:onde gången har köpt lusseutrustning till ungen... Bara i år!??! Och inte har plats för alla glittersnören och särkar hemma. Jag är senil... Jag smilade upp mig lite extra och erbjöd mig att ta med reservutrustning till i morgon i fall någon inte har eller missar tills på torsdag. Fy fan vad jag är bäst!

"Store Ts" fröken tycker jag är en pärla för jag har erbjudit mig att gå med klassen på Cybertown senare i veckan. Att jag är fullkomligt galen i så´na här aktiviteter undanhåller jag naturligtvis. Fröken får gärna inbilla sig att jag tar ledigt från jobbet och engagerar mig för ungarnas skull.... Vilken kanonmorsa man är!?!?

Präktigaste mamman i hela skolan var djupt tacksam över presenten vi fick från grabbarna på PhoneHouse i förra veckan. *Yeeeessss* Got her! Hennes äldsta ska ju vara snögubbe på skolavslutningen...

Kit för att bygga snögubbe?!? Va´ fan är det för fel på ungarna nu för tiden!??! Kan dom inte ta en morot, morfars gamla hatt å morsans halsduk... Å med tanke på klimatförändringarna=ingen snö tycker jag det verkar vettigare om de skicka med lite snö i paketen ist... Eller uppblåsbara snöbollar.

Pok

Mallavärldsabästamammanbralla




BloggRegistret.se^

http://www.blogglista.se/">http://www.bl
ogglista.se/button.php?u=desperatenotwives" alt="Blogglista.se"
border="0" />

0 kommentarer: