fredag 7 december 2007

Har vi inga vänner??!?

*Rap*... Nu är jag mätt på sex för en stund... ;-) Ihhiiii... Vad najs!!! Kopieringsapparater är bra till mycket..


Har inte du och jag några supportrar!??! Inga kommentarer och knappt med röster... Eller beror det på att vi helt enkelt inte sprider bloggadressen pga någon slags självbevarelsedrift... Eller är det så jävla surt att vi är ointressanta?!? Hahahha... Fantasierna drar igång igen...

-Majsan och Malla bakar... Hur fan skulle det gå till? Vi fixar ju inte ens helfabrikat!
- Majsan och Malla städar... No way... Mycket kan jag göra... Men städar.. gör jag då rakt inte.. Mina händer/naglar klarar inte så´nt...
- Majsan och Mallan lagar mat... Hahha... Vi försörjer ju MCD i Sverige..
- Majsan och Malla handarbetar... En gång sydde jag en basker... till min mamma i julklapp... Hon trodde det var en grytlapp.
- Majsan och Mallas gardintips.... Jag kör med häftpistol/lim och nubb...
-Majsan och Mallas relationsakut... ?!??! KOMMENTARER ÖVERFLÖDIGA...
-Majsan och Mallas ekonomisidor... *ASGASG*... Say no more...
- Majsan och Mallas vintips... Tips: Drick upp skiten vad det än smakar... Slut på vintipskarriär...

Ni stackare som ev läser/röstar... Ge oss tips! Våra läsarsiffror antyder att vi måste ändra inriktning... Kom med förslag...

Fredagsmysiga Malla

Pok...

http://www.blogglista.se/">http://www.bl
ogglista.se/button.php?u=desperatenotwives" alt="Blogglista.se"
border="0" />

3 kommentarer:

Monica sa...

men ni har ju mig iallefall ;)

MonasUniversum sa...

Ni är fan helt sinnesjuka! Jag garvar läppen av mig!

Majsanochmalla sa...

Bloggoholic gud har hört vår bön, you found us!!!
Å du Mona....vi har massor med mojs om läppen trillar av... hårspray, ofägat nagelack, lim o häft pistoler i massor... tjoflöjt!