söndag 9 december 2007

Saker jag undrar över...

Nätdejta å nätdejta... Jag verkar vara en fullständig idiot även på det. Tror jag är bäste live! I går t ex var deet 2 rödmosiga gubbar utanför systemet som blev alldeles till sig över mina boopisar och min röda kjol... Där var det nog ganska "klappat och klart". Om inte jag hade haft så bråttom till bolaget. Ska se om de återfinns på "brottsplatsen" måndag morgon 10.00. Då kan det vara en idé att satsa på dom. Verkar ju, liksom , pålitligt å bra!?!

Barnen har skrivit önskelistor till jul...
- pinisraket (pingisracket)
- gosedur (gosedjur)
- gmboispel (gameboyspel)
- Iga skivor av han med brunckrem.. (Magnus Carlsson)

Du som är så bra på att förklara saker... Kan inte du förklara vad fan går "Röda Korsets" julkampanj "krama en kändis för 20 kr" ut på? Jag har ju fattat att det är för de som är ensamma.. Å det är här jag får kortslutning... När Cancerfonden samlar in pengar så fattar jag ju att det går till forskning mm. Eller när Frälsningsarmen samlar in stålars till sitt soppkök. Så fattar jag att min peng går till de som inte har råd med mat... Bra! Men vad samlar man in pengar till ensamma för? Ska man köpa kompisar till dem!?!? Eller vad då? -"Här har du 500 kr lilla ensamma människa... Hoppas ní får riktigt kul nu,,, Dina 500 pengavänner och du, nu i jul"..
Vem kan bli mindre ensam för att jag betalar 20, 50 eller 100 kr och samtidigt kramar en kändis?!?

Mallafunderarbralla..

BloggRegistret.se^

1 kommentarer:

Monica sa...

http://bloggoholic.blogspot.com/2007/12/kan-detta-vara-ntt-hahaha.html
kan detta vara ett tips på en annonse kanske *asg*