onsdag 19 december 2007

I know who to spy...to

Full som fan på en fest så fick jag helt ofrivilligt spionera på min fulla dåvarnde husband...som var helt klart överförfriskad och blev horney på grannfrun, o hon va inte ens snygg.... Jag e snygg!!!!


Jag var ju egentligen lite för full för att fatta vad som hände mellan fulfittan och kåtbrallan.


Men som vi alla vet så finns det ju alltid dom som ska gotta sig i andras förehavanden, som om dom gick igång på skiten.

Så på vår gata finns en sladdertacka av rang, hon var inte sen att göra mig uppmärksam på vad som hände.


Partyt började närma sig sitt slut, solen tittade fram och alla ramlade fulla hemmåt, då vinkade jag glatt och sa hej då, men inte för att gå hem utan nu jävlars ska här kollas hur långt kåtbrallan o fulfittan är beredda att gå.


Å gick gjorde dom, hand i hand mot parken.



Shit här var det bara att haka kaka, smög som värsta bond bruden bakom husen zig zagade mellan trehjulingar, gräsklippare och häckar med en puls på 10.000.

Nu jävlar!!!! Ingen skiter på Majsan...å tar verkligen inte hennes man.


Sen när jag var framme så stod min man och smekte fulfittan i håret och talade om att han hade minsan behov,,,-en liten kyss bara...-tjat tjat tjat. Å hon bara stod och putade med sina fula omålade läppar. Hon har inte ens vett att dra på lite glans....poor her!!!

Stod o lyssande på kåtisarna men tillslut så fick jag nog, hoppade fram ur buskarna och skrek:


Har ni trevligt...är ni knullsugan eller???

Fulfittan blev spiknykter och började med en massa bortförklaringa, - håll käften din fula H...., ja ni hajjar va!


Kåtbocken hade inte vett att nyktra till så han fick en rak höger, yes där satt den. Med order om att aldrig visa sig mer.

Sen gick jag hem och rökte, jag som inte gör sånt, men idag har jag dispans,,,jajamensan.


Ser noga till att alla dörrar är låsta, han kan ju sova mellan fulfittan och hennes man inatt..ha.

Det dröjer inte länge förens kåtbocken börjar kravla sig in genom ett fönster i källan, fattar inte ens att han kom in.

Sen lägger han sig brevid mig i sängen...urk!!!

Tar inte lång stund innan han börjar spy, då går jag upp och täder ytterligare en ciggarett trots att jag inte röker...sätter mig vid sängkanten och blåser röken rätt i hans gröna fula tryne..

Det dröjer inte länge innan han är nära döden, spyorna kräks för att sedan sväljas av kåtisen, och så håller han på tills han inte får luft..
Funderar allvarligt på att skita i om han dör, men så lätt ska han inte komma undan, han ska fan få stå tillsvars när han vaknar.

Så jag vänder på skiten i sidoläg och allt kräks hamnar på kudden...Å där ligger han och gosar in sig....Fy fan va äckligt!

Säger bara: Don´t mess with Majsan!!!

Se så det kan gå om man blir kåt på grannfrun...

Så min nästa tillkommande ger bäst i att bli kåt på nån annan än mig!!!

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Monica sa...

fy fan du gjorde hält rätt ,men du skulle ringt polisen när han klev inn och sagt det var en inbrottstjuv -,;)

Majsanochmalla sa...

Ja det skulle jag såklart ha gjort, händer det igen så ringer jag dom direkly...