fredag 7 december 2007

RR...

Men Majsan..

Jag har ju just skaffat mig en rabbit... Roger rabbit... Han laddas upp så fort han ser mig och det räcker bra för mig.

Jag gillar RR bäst när han är naken... Han har liksom en klädstil som?!??! Hiphop..typ!?! Bakvänd keps å så.... Å jag törs fan inte fråga om hans ålder... Men jag har lyckats lista ut att han har körkort. Jag kan ju säga att min princip om att "ingen yngre än min son" är spräckt och begraven.. Helt enkelt vägrar jag att erkänna att jag sagt så...

Hahha... Som vanligt fantiserar jag vidare på saker... Kan riktigt se framför mig hur RR hämtar ungarna på skolan och de "jävlapräktigaandra föräldrarna" får något att fundera på... Det bjussar jag på... För jag känner mig ju så "stooor" idag.

Nu ska jag kvista upp till RR på jobbet och ha lite sex på hans jobb... Man måste ju passa på när ungarna är i skolan och chefen tror jag är på kundbesök... Snacka om fredagsmys!!

Om någon av alla chefer kommer på oss så har jag hårdövat på MUs "Den var aldrig inne"...

Pok

Mallan... Rallybrallan...








BloggRegistret.se
^

http://www.blogglista.se/">http://www.bl
ogglista.se/button.php?u=desperatenotwives" alt="Blogglista.se"
border="0" />

0 kommentarer: