lördag 1 december 2007

Housewive not me

...jag är nog född i fel kön eller nåt eller så är det bara så att kvinnor med så långa snygga naglar som jag inte borde jobba, vare sig på det ena eller det andra sättet.

Nu står jag här med mina snygga köks julgardiner med broderade tomtar på och kan fan inte hänga upp dom snyggt... Måste nog ta hit min kompis Matt Berta hon e bra på sånt här tjafs.

Men det är iaf tur att ungarna är så små att dom inte har koll på gardin upphängningar.

Min goda gulliga mysiga vän Malla bralla avslöjade för mig i går att hon älskar att mangla....ryser av bara tanken, fattar inte ens hur ett strykjärn funkar än mindre en mangel.

Så nu hänger mina curtins på trekvarten med snygga rutiga pressveck från kartongen dom låg runt.... snyggt!!!




I dag hade jag bestämt mig för att rensa på vinden, vilket jag ska, måste bara blogga lite först och insupa glamoren av vad Baristan skrivit i sin blog... We love him for it, puss puss!!!!

Just i skrivande stund så kommer Malla med kompisen L och lämnar tillbaka släpkärran, ja det är väl inte konstigt att händiga kvinnor som jag har en släpkärra...

Visar min gardin uppsättning och båda tokgarvar, Malla håvar upp tabletter till mig...om jag beöver dessa yes...love pills to va!!!
Majsan the curtin queen ( ja får man inte var blogg drottning så)

BloggRegistret.se

0 kommentarer: