lördag 22 december 2007

Skinka å lite annat skit..

Jag tycker din skinka är jättefin... På med lite grönkål så är problemet löst. Å nu snackar vi julskinka.. Inget annat!

Nu mer är jag en jävel på julskinka. Men det har varit en tuff väg dit....

Once up on a time...Malla was a young... Very, very young nybliven mum. Endast det bästa var gott nog till den tandlösa bebisen på 5 månader. Julen var på väg. Traditionerna skulle hållas vid liv. Skinka på 1 kg införskaffades. Hmmmm.!??! Skjuts in i ugnen. En hel natt brukade ju morsan elda på så det gjorde jag med.. Kl 04 vaknade jag att hela lägenheten var rökfylld. Bebisen åkte ut i trappen å jag åla mig, på golvet, in till ugnen. Öppna fönstret å langa ut julskinkekolbiten. Grannarna ringde brankåren...Lucky me!

Kolbiten smäte stort hål i snön. Den låg kvar till maj, för jag är ju så bra på att inte "se, det jag inte vill se"... Sen kom en trevlig unge å snodde den till fotboll.

Bebisen var av prima märke.... Inga men där inte... Å han hade ju ändå inga tänder just det året.

Pok

Mallapyromanbralla



BloggRegistret.se
^

4 kommentarer:

Anonym sa...

He he..ja där ser man :)
Önskar er en kanon helg som man säger i Bofors..

Monica sa...

hahaha
*vinkar till piller trilaren* ;)

BARISTAN sa...

fucking hell. pillertrillaren tyker upp ur tomma intet, respekt

Majsanochmalla sa...

*Vinkar som fan* Hej, Hej där pudding pillertrillare... Jag saknar dig!

GJ & GNY


Kram


Malla