onsdag 5 december 2007

Bejbi, bejbi..

Snacka om skeptisk... Hahha.. Ser ut som om han tänker.. : "- Måtte jag ha returbiljett".

Anus med män... Bara 2 grejjer... A, - Allt dom gör. B, Allt dom säger. Inget mer med det!
Bra med män... De flesta är "radiostyrda"... Typ... "sex=så får man sin vilja igenom".

Anus med kvinnor?!? Inget...
Bra med kvinnor: Allt...

I fredags var jag på krogen, krogen... Typ! Så superkul... Jag körde min oskuldsfulla "jag vill för allt i världen verka präktiglookpålångthåll". På nära håll: Svart, tajt och uringat. Å massor med exclusiva accessoarer... Å så ´höga klackar och lååånga blodröda naglar... Jag kände mig så superläcker i min nya bh. Svart satin med påsydd strass.

Vi starta med god middag på "Hotellet". Sen vidare till Kungsgatan. Å där dansa jag järnet! När de andra brudarna var på väg hem hade jag bara kommit halvvägs på min natt. Jag träffade ett gäng "julbordsfirmafestare" som bodde på "känt hotell mitt i City". De var verkligen på topphumör. Vi dansade, sjöng karioke. För det är ju jag så fantastiskt bra på. Å så bjöd de på allt. Sån´t går ju alltid hem hos "hönor" som mig. 2 av mina kompisar stanna kvar för min skull. Kanske tyckte de jag behövde support efter alla bira? Inte vet jag... Iaf så kom ju jag på den strålande ideen att grabbarna skulle bjuda oss på vickning på hotellet. Sagt och gjort! De smuggla in oss och så ringde de roomservice. Sen börja partyt... En av grabbarna balla ur och skulle prompt ha "gruppsex"... Han börja jaga mig vilt.... Då kom "hotellchefen" och så tog partyt slut... Chefen antydde att vi var prostituerade... Då sa jag... "-Ja... just det... Så nu till betalningen grabbar!!!" Då tog mina kompisar mig i varsin arm och drog mig hem. Jag som var lagom packad och snygg, gick fram till receptionisten och sa att jag minsan var journalist Och att deras anklagelser var typ... "hhhhhhorhjdjbila"... Sen minns jag inget mer. Men kul var det!

Lördag... Ajajjaj..

Söndag... Telefonsamtal från superduperpuddingen! Jippi!!! NMM! Heter han, är typ skitung och skitkåt! I like!

Du... Jag tycker dina gardiner är.... Rutiga/juliga....

Nu ska jag gå och roa mig i tvättstugan... Sex i nymanglade lakan!!! Mumsig!

Puss och Kram

Ballasexigahärliga Malla!

BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Monica sa...

hahah du skriver roligt + att det verkade som en kul kväll ;) jag röstade när jag endå var här...