onsdag 14 maj 2008

Nu måste jag öva igen!!!!

Ni vet ju hur det gick med mig och alkoholen... Så gå´re när man inte övningssupit... Nu har jag lärt mig det.

Men ni... Hur gör jag nu? Måste jag inte övningskn...la? Nu??!

- Går man bara ut och haffar någon på gatan, Ica, bilkön... Och sätter på dem?

Kan man ta en granne? Jag har en ganska snygg kille 2 trappor upp... Men kanske hans fru blir förbannad och börjar slåss då, eller så... Att komma med ett "ynkligt" - Ta det lungt... Jag övar bara! Kanske inte skulle funka så bra?

Kom nu inte och säg att det är som att cykla... För i så´na fall så vill jag ha stödhjul... NU!

Och nej... Vi övade inte i den omfattningen som tidigare nämnts... Det var bara skryt... Vi bara klämde, kände och smakade lite på varandra.... Å BallaMalla var inte så ball... Mest bara blyg... Å... Så...

Alla... Hjälp!

Pok

Mallastoriordenmenlitepåjorden








BloggRegistret.se
^

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det är som att cykla vännen.. Lite vingligt och osäkert först men sen susar man på i rasande fart och behärskade lika bra som man gjort sen den dag man lärde sig. Jag tror inte på övning när man nyss fixat sig en ny cykel.. ingen vits att öva på andra hojar utan bättre att träna på den man skaffat:-) POK darling

PS din blyghet gör dig än mer intressant, det är som att fiska det här med karalr..

Anonym sa...

åk på träningsläger ;) *kram* Monica
WWW.träningsläger.sex.no

Anonym sa...

Sötnos! Det är bara upp i sadeln igen och inse faktum... att treva sig fram funkar i baksätet på en volvo kanske men sen när det börjar gå hett till är det bara att släppa taget och låt det bli vad det blir!!!Vad kan gå fel? Ett tips på vägen till skott i råttan- håll dig till alkoholfritt! Pussåkram!

Majsanochmalla sa...

Alkoholfritt... Jävligt bra tips! Tack finingen!

Vi ska ses på fredag... Då.. Är det ingen alko som gäller... Jag pallar inte mer!

Pok

Mallaantialkobralla

Majsanochmalla sa...

Pangisen....

Du är mitt "bättre/finare/klokare/snyggare jag"....

Go whit the flo... Sa vi va?

Pok

Mallapangisstorasysterbralla....

Pangbruden sa...

Uhhh den satt den komplimangen.. *dansar runt i stolen* :-) Men honey det är bara som du tror.. inombord lever en en Duracellkaninin som bara väntar på att återinträda i ljuset:-) Löööv

Majsanochmalla sa...

Jag tror på dig det vet du... "Kaninen" är på väg... Tro mig! Mannen med de underbara ögonen, leendet och händerna är en solklar Dr Dolittle... ;-) Åhhhh... Vad jag längtar efter att få träffa dig vännen!

*Kramar om*

Mallabunnybralla