onsdag 14 maj 2008

Jag har inte landat...

Men känner ju att jag måste höra av mig....

Jag är på flygtur på "betuttelsemolnen"... Hej!! Vad det går.... Jag är "go å glad som kexchoklad" och tycker att det finns inte ett problem i världen... Najs!

När jag kom till sans efter dusch och parfymering (satans vad kräks stinker )... Klev jag ur hytten och blev kidnappad av ett gäng dalmasar... Gratis är gott tänkte jag och bälga deras bira, rökte deras cigg och käka upp deras taxfreechoklad till sina barn... Å så dansa vi vilt till Ipod (fan vad konstigt det ser ut med liten manick och bautastora högtalare)...

Jag och Kallekanonkula gick på jakt efter mitt sällskap... Inte för det var något fel på deras men jag ville ju umgås lite... Vi misslyckades kapitalt. Men jag vann iaf 500 på rouletten. I like!

KK å jag satte oss i en äcklig/sunkig rökhörna på vårt däck... KK skulle gå och hämta sina kompisar och jag satt kvar och passa ölen!??!... Eller typ... Vad händer... Det kommer en pudelrockare... Sätter sig ner och glor på mig... Vrålglor!!! ?!??! ´Så säger han:
- Deu..í underbaur..
.- Tack sa jag...- Det blir 100 spänn... Å flina...
- Jau... Säger skåningen och hivar upp en näve sedlar...
- Nääääe... Jag skoja bara...
- Jaujau... Sa killen, å reste sig... Jau koumer snaurrrrt...

I samma veva kommer Bonusdottern och hennes kompis A. Skitglada över alla pengar som "ligger å skräpar"... Å lite i gasen.. Hahha... Tonåringar på grönbete är bedårande!!! Åhhh Vi kan ta stålarna... Åh nä!!! Killen kom aldrig igen och jag såg honom inte heller... 800 kr rikare.. Blev jag.. Tack om du läser det här!

Majsan som "passa" skitungarna när jag, tog en "powernap".... Gav dem rådet att käka... I stf att köpa alkohol för sin begränsade ekonomi... Hahhha... Hur dum får en vuxen bli!??!? Har Majsanbajsan inte varit tonåring??! De var skitsura på Majsan för att hon hade tvingat dem att käka... Så pengarna kom väl till pass för dem.. Tyckte ungarna alltså.. Ohhhno!!

Vi hade skittrevligt... Gänget blev bara större och större... Och när klockan var 05 på morgonen.. Kommer HAN!... Men då var han inte HAN... Utan bara han...

Bonusdottern hade en kavaljer... A en annan och jag var nöjd utan... Kl 06 tyckte jag han var urtrevlig, kl 07 blev han snygg och 08 hade HAN världens finaste ögon... 09... Gick vi till hans hytt... Najs! Men det var lite överbefolkat där... Gruppsex!??!? Tack men nej tack!!

Kl 10 var "gruppsexintressenterna" utslängda... Ni är skithungriga och behöver frukost... Bajbaj Sa vi...

kl 10,30 ringer "Helige Anden":...

HA: -Va fan är du!??!

M: I min hytt....

HA: NÄeeee... Det är du inte! För där är jag!

M: - Vafan säger du!??!?

HA: Gör dej inte till... Du är inte här...

M: Jo... Jag är här.... *Börjar spraka som fan med käften*... Hallå... Hallå... Ähhh det bröts..

J: Kom...

Så där...Nu måste jag jobba raringar! ;-)

Pok

Mallasmsmailkontakt1gångiminutenbralla







BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

Anonym sa...

En lucklig Malla gör en en lycklig Pangis. När man minst anar det och med den man minst tror! Du förtjänar det bästa av det goda i livet! Pusso kram tjejen!

Majsanochmalla sa...

Raring... Det värmer! Jag går runt som ett fyllo... Med svaga knän och ett för högt blodtryck... Det är såååå najs!

pok

Mallavillskvallrameddigbralla

Anonym sa...

*suck* vill oxå sväva på moln å ha pirr i mage å muffla! Lyckliga du och härligt att du får vara i de rosa molnen - stanna där läääänge!!! Många kramar!! Nu åker jag till plattan och fixar "rosa moln"i tablettform...eller så får det bli dunken. What ever?! Måste fira "lillördag"! Puss!!

Majsanochmalla sa...

Tanja... Inte plattan... Ta vinet! Du har ett och annat att lära mig den 14 juni...

Gosgumman!

Pok

Mallaantidrogbrallan

Anonym sa...

Raring - plattan fick vara, å dunken e faktiskt bättre... Ser fram emot den 14:e, ge mej bara en adress så jag vet vart jag ska...

pussåkram