fredag 2 maj 2008

Party, party...

Bonusdottern är allt en riktig kvinna... Ändrar sig hela tiden...

30 april..

Malla: Blir det fest i kväll då?

BD: Näeee... É du inte riktigt klok... Valborg är amatörernas afton.. Jag ska bara ha lite middag med några kompisar.

M: Okej... Ringer vid 7-8 å väcker dig för jobb i morgon..

BD: Det kommer funka finfint...

M: Bra! Puss och kram... Hej då!

1 A Maj...

M: Ring, ring, ring, ring....

BD: Öhhhhh!??!?!

M: Dags och hoppa upp nu. Jag hämtar om en timme!

BD: *knäpptyst i 1 minut*... Sen säger hon ynkligt... Moster... Jag älskar verkligen dig ( Smicker går alltid hem hos bonusmorsan)...- Men jag är en amatör... Kan jag ringa när jag har kräkts... *på med luren*

M: Hahhaha... Hon é allt en riktig kvinna... Ändrar sig hela tiden... *löv*

Joåådå... Hon uppfyllde det hon lovade... Men satans vad hon var trött, fnissig och pratig....
Mosterproster hade huge "skavsår" i öronen när arbetsdagen var över...


Ha en skön dag vänner

Pok

Mallamosterbralla

BloggRegistret.se

1 kommentarer:

Anonym sa...

Japp en riktig kvinna är hon minsann:-) det är inte amatörmässingt inte! Send my lööv