måndag 5 maj 2008

Jag är älskad... Eller?

Ring, ring...

Malla....

Hej mamma! Det är LT...

LT: Mamma... Kan jag få din glöna klänning ( värsta gröna balklänningen.. siden, tyll, och draperingar)... När du döl?

M: Visst älskling!

LT: *skriker till ST* - Haha... Jag ska få mammas glöna balklänning när hon döl... Oleoleole... *sjunger hon glatt*

ST: Ge hit luren!

Skrik och liv.. Hörs...

ST: Mamma... Hur ska den där lilla "pinnen" kunna ha din klänning... Jag vill faktiskt också ha den när du dör....

M: Jajja... Men ni kan väl dela på den... Vad är problemet?

ST: Jag vill ha något som är bara mitt när du dör....

M: Men du kan ju få min vackra ring som betyder så mycket för mig...

ST: Hahhha... Jag kommer få mammas guldring när hon dör... Du kan ta den där gröna fula klänningen som du aldrig kommer kunna ha för du är så mager och mamma är så tjock...

Ännu mer skrik och liv hörs...

M: Jag älskar er också.. Gå och trakassera pappa ist...Puss, puss...

Pok


Mallagammaltjocksnartdödbralla...BloggRegistret.se^

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha lulligt lulligt ;)

har ni kollat in tonårs sidan ännu ??
http://www.1318.se/framsidan.php

Pangbruden sa...

Japp älskad och beundrad av två sötsnuttor! Inte illa pinkat minsann..

Lööv jo tooo

Majsanochmalla sa...

Näee... Visst har man inte rätt att vara annat än nöjd...

Pok

Mallanöjdbralla

Majsanochmalla sa...

hur gulligt som helst...asg!!!
majsan