onsdag 7 maj 2008

Nä.. Jag är inte sjuk och jag är inte ett dugg...

Gnällig...

Jag bara tycker att det är för jävligt att jag gång efter annan släpar hem äckliga vattenmeloner. Jag älskar vattenmelon... Men den ska fan vara krispig... Nu förklarar jag krig med ICA, Konsum eller vad fan dom nu heter... För alla halvsega/övermogan skitmeloner jag släpat hem under åren. Säkert 1-2 ton vid det här laget!

I morgon ska jag skaffa nyårsraketer och placera ut varenda taskig melon jag köper sprängfylld vid affärens entre... När personalen öppnar sprängs skiten... Sen kan de torka äcklig/söt/kletig melon resten av livet...

Varför har jag ingen god rökig wiskey hemma när jag och LT är sjuka?!? Vad fan är det för sätt!?.. Jag ska köra på alla presumtiva "sambosar" i morgon, på väg till skolan... Hahha... Kan dom ha det när ingen av dom ens har tänkt på mig... En presumtiv sambo... Som är sjuk...

Varför funkar inte mitt bredband som jag har betalat för!??! Passar sig inte bolaget säger jag upp mitt abonnemang... Hahha.. Där får dom!!!

Varför i helvete medgav bildäckbytarkillen att mina sommardäck var på gränsen och slängde dem... När jag böt till vinterdäck!??! Jävla pucko... Nu har jag inga sommardäck alls... Blir jag stoppad av polisen ska jag minsan berätta namnet på däckbytarmänniskan... Kanske anmäla honom också... Nekar han åker jag dit och lånar luftslangen och fyller på alla däcken tills de exploderar... Hoppas han blir döv... Kan han ha det!

Alla präktomammor som skickar påminnelsemail om matsäckar hit och dit... Ska få nästa utflyktsmatsäck rakt i plytet... Om de så mycket som ens kommer med antydningar om vad man som mamma borde eller ska... Jävla meckenschmeckenkäringar!

Å Databanken... Vafan är det för påfund!?!? Inte har jag mer pengar på kontot fastän jag gör allt själv nu för tiden... De ska få en feeeet faktura...

Näeee... Jag är inte sjuk... Å jag är inte gnällig...

Pok

Mallaköldskadadbralla

BloggRegistret.se
^

4 kommentarer:

SKONILSSON GRUPPE sa...

Ska droppa en Lagavulin ned i kabyssen för dig.

Majsanochmalla sa...

Min favvo.. Alla wiskeykatekorier...

Å mina favookillar..

Men kan inte ens jag begära!

Pok

Mallanöjddåbralla

Majsanochmalla sa...

Grabbarna kan gott åka på böljan den blå dom me....
Majsan

Buzan sa...

åh va bra at6t du sa att du inte var gnällig.. började känna igen det där..men då vet jag att JAG INTE är gnällig jag heller när jag låter så.. Bra at veta tycker jag!