måndag 5 maj 2008

Nedräkning...

Nu är det snart dags... På fredag... Och jag längtar. Men jag har lite att uppfylla innan dess..

-Sooova.. Arbete 37 dagar i sträck.. Suger! Jag är mer än sliten. Rosenroten är det som håller mig igång.

-Pedikyr.... Yeesss! Mina "tassar" ska iaf vara fina och snygga även om det är fel form på dem...

- Håret... Knullruffset är extremt sexorgieaktikt nu... Inte snyggt! Trollmor goes rockenroll passar liksom inte. Färgas ska det också göras... Gråsprängt/råttfärgat är inte heller "rockenroll".. Direkt...

På onsdag ska jag med Buzan, Pangis och BitteBus börja supa mig i fin form. Med coacher som dem kan man ju inte misslyckas...

Mån-Tors kväll ska jag sjunga karioke så det står härliga till... Ungarna kommer att hotas och mutas så jag får låna deras PS...

Fredag ska jag packa och bli packad...


Saker jag inte ska göra...

Manikyr... Lösnaglar går fetbort... Inte min grej, sen den gången jag försökte vara cool med långa lösnaglar... Och tumnageln började brinna när jag tände en cigg... Tjena! Cool jag var... Not!

Raka kroppsbehåringen... Ska jag inte heller göra... Jag vill inte gå runt och klia mufflan... Lätt hänt att det ger fel signaler.... På tillställningar som denna...

Och jag ska inte spela guitarhero... Jag har ingen kordinaionsförmåga... Det är bara att inse...

Pok....

Mallajabbarbralla








BloggRegistret.se
^

8 kommentarer:

Anonym sa...

Min mage bröt ihop igår efter alltför mycket pannkakstårta. Tur nog hittade jag ett recept på klundermedicin. Så nu kan jag dricka chianti tills det sprutar ur öronen!

Majsanochmalla sa...

Mqan kan ju bli orolig för mindre... Du ska väl bloggträffa med oss den 14 juni... Du måste ju träna tills dess...

Pok

Mallavärmeruppbralla

Buzan sa...

Ska Pangis och Bitte komma på onsdag?? Fan va najs!!!!

Majsanochmalla sa...

Buzis... Det blev nog ett missförstånd nu... Den 14 juni kommer Närkesbönorna.. Inget annat

Pok

Malllämnarotydligaformuleringarbralla

Pangbruden sa...

Jag har provtränat åt dig sen i torsdags.. Sluta inte inta alkoholhaltiga drycker för då blir du som mig i ett komatillstånd.. bättre vara konstant packad helt enkelt.. och fan vad livet bir ljusare och gladare...pok

Majsanochmalla sa...

Pangisen... Du är suverän som coach... Du prövar först och kommer med råd sen.. Bra där!

Pok

Mallaskaalltsåvaraknallienveckabralla

Buzan sa...

citat: "På onsdag ska jag med Buzan, Pangis och BitteBus börja supa mig i fin form. Med coacher som dem kan man ju inte misslyckas..."

Det tog jag som att de skulle medverka..men jag fattar nu ;)

Pangbruden sa...

BuZ.. Vi coachar Mallan super.. :-)