lördag 17 maj 2008

Bloggbrudarna

....Malla och Majsan har fått fin besök från stora staden...en medial kunglighet från Uppsala Von Kvast med sin betjänt Von Dy .....

Von Dy har tillverkat en fantasiskt smakfull kaningryta på mördarkaninen, så nu kan Malla få ha sina jävla ostbågar, cigg och vin i fred i fortsättningen.

Von Dy är en aning kaxig då maten var superb, hon stoltserar gärna med sina kaninkonster.

Kvastjäveln från Uppsala är en fisförnäm adlig bajskorv...men vi gillar dessa medelmåttor, jag och Malla tycker ändå att vi har något att lära av dess adliga hönshjärnor...som dom små svennar vi är.....På midsommarafton så kommer jag och Malla sjunga: små svennar små svennar är lustiga att se små svennar ...ja ni hajjar va????

Eftersom vi alla är mediakåta....Men vi kan ju inte annat än att vara så då vi figurerar så flitig just där....så suddar våra bilder men vi vill ändå visa vilka fina kläder och behag vi inte har och har...

Von Dy fick lov att byta om innan mingelfotografen XXXX fotade med sin fin fina kameramobil.

Hon tyckte att valkarna hängde utanför sin guldfärgade Chanelkopiekavaj med den fitterglittriga sjalen som hon borde ha dolt den fula fula svarta bh:n, bh:n borde setat på en jätte köttpulle från mamma scan... Von Dy fick låna en luggsliten eller vintage röd skjorta från märket flash.

Nu vill vi att ni avnjuter dessa fina,härliga,underbar,upplåstbara brudar....obs dom är inte photoshoppade...har elements på datorn...aja baja måste ta riktig photoshop nästa gång...vi vet nu att ni kommer att svimma när andan går ur er.... Hade vi kunnat så hade vi gjort oss mycket fulare.....Nästa gång visar vi badmode ala Von Dy o Von Kvast af Uppsala.




Pok

Von Kvast, Von Dy, Mallaskitkäringbralla och Majsanickelagamatpajsarn

BloggRegistret.se^

32 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så fina bilder! Vi ska se till att ordna lite matporr snart.

Anonym sa...

Just det Bitte ska visa matporr, jag filmar....:-)

Majsanochmalla sa...

Porr gillar vi...kom igen rudar kom igen....Majsan

Anonym sa...

Vi har fullt upp med Brunello och puckot... återkommer :-)

Anonym sa...

Har ni dött eller?

anna wintour sa...

ni är så modiga två personer på en blogg och dessutom anonyma dvs jag är 4 ggr så stark som er upphöjt i 4 dvs=16 gånger starkare än er.

anna wintour sa...

ni har gjort en stor miss jag kommer i morgon att skriva och berätta om vilken miss ni har gjort i ett inlägg. Jag måste först få folk att läsa om mitt adliga möte med resten av adeln.

sedan ska jag arbeta på er/elaka köttbullen

Anonym sa...

Men snälla, lär dig matte innan du låter munnen glappa: fyra upphöjt i fyra är inte sexton: kolla här: fyra*fyra*fyra*fyra. Tror du att det blir sexton??!?!???" Det blir fan 256....

Majsanochmalla sa...

Hjälp... Nu blev vi jätterädda... NOT!!

Snälla lilla paranoida människa... Du kan inte komma på någonting.... Om oss...Vi är för fan ingen deckare...

Matte... Ja..

Pok

Mallaekonombralla

Anonym sa...

ni är galna ´hahaha

Anonym sa...

Nä tjejer , nu börjar det bli nattinatti för oss. Shit va otränade vi är! Bautaskillnad drinka i sverige mot toscana. Read you tomorrow! Pöööössss!!

Anonym sa...

hhahahah, jag skrattar ihjäl mig!! kolla stjärtiginnans senaste inlägg....

anna wintour sa...

Eller för in kvasten på tvären. Raggarbrudar brukar gilla sånt har jag för mig?

Glöm inte vaselin överskatta inte era förmågor.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Majsanochmalla sa...

Jag..

Det kommer mer.. ;-)

Tagga ner bejbi... Vi hade kramats tbx! Å det vet du!

Ingen har outat någon! Tro mig! Tvärt om! Ska berätta mer när vi ses...

Vi saknar dig satan!

Pok

´Mallaspionbralla & MajsanPajsarna

Majsanochmalla sa...

Anne... Men som du uttrycker dig..

Det känns ovärdigt dig.

Jag är väl ingen raggare... Men jag skulle vara stolt om en riktig raggare tyckte att jag och fårrrden passa finfint i ett raggartåg.... Nu kommer det nog aldrig hända... Inte direkt mitt "forum".. Men va fan.. Man ska vara öppen i sinnet! Alltid lär man sig något...

Pok

Mallaskakanskebliraggarbralla..

Anonym sa...

God morgon, tjejer! Kul att se att nån är vaken. Annchiströttsomenpannchis ligger fortfarande och trynar. Själv är man uppe i ottan för att kolla om det är tillräckligt torrt för att klippa gräsmattan. Det ösregnar. Attans, då kan jag inte störa söndagsfriden för grannarna...

Majsanochmalla sa...

Morrn, morrn bästa Busisen...

Vi har haft sovmorgon här.. Uppe 8... Satans... Tror jag börjar bli gamla... Näeeee... Inte vi inte!

Ha en skön dag i regnet! Leveande ljus, kvällstidningarna och kanske ett glas rött framåt em... Va dmer behöver man!??!

Ha bästa dagen raring!

Pok

Mallaskajobbabralla

Anonym sa...

God morgon tjejer...nu har jag också vaknat :-)

Tack för igår... vi ses på festen :-)

Anonym sa...

God morgon bejbis! Ni ær så underbara!
Ser sååååå fram emot bloggtræffen.

pok

Anonym sa...

Morron bruppers! Najsa bilder, gissar att det blir trångt i den bingelibången den 14 när alla vill vara med i porrfilmandet!

Ska ja ta me leksaker oxå?

pussåkram

Majsanochmalla sa...

Hej alla godingar...ni är för söt, vi smider planer, ni kommer!!!!
Alla leksaker är välkomna, det vet ni!!!
puss o kram majsan o mallajobbarralla

Anonym sa...

Är det inte underhållande så säg!

Malin sa...

Måste fråga en sak bara: är denna Anna W på riktigt? Jag har aldrig någonsin hört eller läst något som har en sådan otroligt låg nivå, aldrig mött sådant förakt eller sådan "styv-i-korken-mentalitet". Med både uppväxt på Öfre och med en hel binge akademiska poäng på CV:n så är min slutsats att denna "kvinna" varken har en god uppfostran eller en akademisk examen. Om hon finns på riktigt så är hon den mest patetiska människospillra jag någonsing haft sorgen att träffa på.

Anonym sa...

Ja ni är ändå inte tillräckligt roliga att skriva om.

Majsanochmalla sa...

Malin... Smak och snille är inte denna dams starka sidor. Helt uppenbart!

Anonymt par... Näeee... Ni behöver inte skriva om oss.. Vi finns ändå. Vet inte var ni tolkade att vi ville bli omskrivna av er. Hur som haver... Uppfattar ni det så är det en feltolkning från er sida.... Ni får, liksom vi, skriva om vad ni vill...

Ha det gott!

Mallaskriversåbrasjälvbralla...

anna wintour sa...

skulle ni sluta handla från företag som sponsrar mig?
good luck ni kommer inte att komma långt.

Jag heter förresten inte Anna Wintour utan jag hater Anne von Porat.

Malin sa...

...ja, och du stavar lika bra som du räknar tydligen!

Majsan & Malla - ni förgyller verkligen min stund framför datorn. Ett härligt inslag i vardagen. Skrattade gott år era bilder från i lördags, men undrar fortfarande varför inte JAG fick en inbjudan??? Kram på er båda tokstollar!

anna wintour sa...

Alltså nu är jag riktigt arg på er båda. Varför kan ni inte skriva korrekt bloggadress för fan? Skriv ordentligt så att det blir lätt och hamna här. Mina besökare orkar inte sitt och luska ut vilken bokstav som har skrivits fel.

Fattar ni folk orkar inte men jag måste för jag har mycket att säga er. Det är jätteviktigt att ni skriver rätt. Sluta och länka eran djävla mail man vill hamna på bloggen direkt. Fyfan för era odemokratiska manöver och steg.

jo ni är så himla rappa i tjäften och är anonyma förstår ni då att ni inte har den tryggheten inom er som jag har. Ni måste vara rappa i benen också när det avslöjas vilka ni är. Jag kommer nämligen och jaga er med en kvast. Ni själva kan ju lista ut vart kvasten ska hamna när jag har fångat er.

Majsanochmalla sa...

Chilla Anne...

www.desperatenotwives.blogspot.com

Vad vill du egentligen?!?

Mallabrukarkunnastavbralla

SKONILSSON GRUPPE sa...

Gnab, Gnab.

Rödvin och 4 bloggandes damer. Livet händer när du planerar för framtiden. Herregud. Verkar trevligt.

Anonym sa...

.."ni kan ju lista ut vart Kvasten ska hamna när jag har fångat er".. *eh*.. uäärck?? Vad är det som pågår här inne egentligen?! *skrattar* Tack.. men jag vill varken sitta på tvären eller längden utan står utmärkt bra där jag står.. så var vänlig ställ ner mej igen!

Dessutom har jag inte tid att jaga brudar.. hur trevliga dom än är.. *ler å vinkar* Måste leta upp en anatomisk ordbok som förklarar var i allsin dar "tjäften" sitter nånstans..