söndag 4 maj 2008

Män+tvättstuga+fred-lördagkvällar = ?!??!

Inte för att jag är den som springer i tvättstugan på helgkvällar.. Men det har hänt...

Som igår. Jag var tvungen att göra det och precis som vanligt så var det bara män i stugan...
Många män, trevliga män och snygga män... Mumsig!

Framåt 21-snåret blev jag ensam och började då fundera på fenomenet... 2 h mangling ger mycket tid att fundera och fantisera på...

Plötsligt stod det solklart för mig.... Hur konversationerna flyter på i "folkhemmen" i slutet på veckan...

Han: Ska vi ha lite mys i helgen? (= Sex både fredag och lördag..)

Hon: Mmm... Gärna... (=Men städa och tvätta först)

Han: Okej... Men på fredagen behöver vi väl inte.. Jag är så trött... (=bara sex då)

Hon... Mmm.. Jag är också väldigt trött då ( = Glöm sex på fredagen bejbi)

Fredagen: Myspys i soffan...

Han: Sätt dig närmare...

Hon: Näeee... Jag har så´n huvudvärk... Nu ska jag sova...

Han:... Okej.. Krya på dig! *spydig som fan*

Lördag morgon:

Han: Hej bejbi... Det är någon som längtar efter dig... (= long time no sex.. )

Hon: Ojojoj... Jag tror det ringer... *hoppar ur sängen fort som fan*... (= no sex)

Han: Skit i det... Kom å mys..

Hon: När jag ändå är uppe så samlar jag ihop tvätten älskling.. Så blir det enkelt för dig... ( Glöm mys, kom ihåg tvättstuga.. Pucko)...

Lördagkväll:

Han: Hej då... jag går till tvättstugan nu... Tar diu fram vin och ost?

Hon: *Puttrar och kurrar*... Visst älskling...

Och med lite tur... Så genererar tvättstugetiden en lördagkväll... Massor av härlig sex.. Eller så inte...Najs traj i alla fulla fall...

Pok

Mallaharvälvaritgiftförfanbralla

BloggRegistret.se
^

3 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar högt *
hahahahahahahahaha så rätt så rätt hahahahaha //KRAM Monica

Anonym sa...

http://www.newsdesk.se/pressroom/1318

Pangbruden sa...

Jäkla tur att man inte bor i folkhemmet då:-)