torsdag 8 maj 2008

Vilken jävla otrevlig typ... Som skrev i går kväll...

Spränga hit och spränga dit... Mörsa presumtiva sambosar mm, mm...

Kärringen var i upplösningstillstånd...

Och i morse var jag nykter... Men nu är det bättre! Nu har jag fyllt på med övningssprit... Något sen i starten men jag ska vara i toppform i morgon...

Man får bara supa dubbelt så fort... Tänker jag!??! Så kommer jag nog ifatt... Och kör säkert förbi bakfyllan och hela skiten...

Pok

Mallapåalkoträningslägerbralla




BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen va fan... Skål då! :D

Anonym sa...

hahaha hur går det på alko kollot? ha så kul i helgen *kram* Monica

Pangbruden sa...

Ja det är ingen vits med att ha för mycket blod i alkoholomloppet. Jag föväntar mig ett gott resultat av denna din ihärdiga träning.. Själv ska jag övningsköra en aning i ehlgen för att toppa träningen på läger i Alsace nästa vecka! Lööv too you!

Majsanochmalla sa...

Pangisen... Din pärla..

Jag hoppas du får en kanonhelg med dina killar.

Min resa sker med "Helige Anden" och hans finaste... Vår grej, en gång om året... Så jag får också mina bästaste med... Ska bli toppen!

Massor med *löööööööööv* till dig vännen..

Pok

BallaMallapackadbralla

Anonym sa...

Hemma från lägret. Har blivit mycket duktig på att dricka vin. Klarar nu lätt av tolvtimmarspass. lite ost och salami ibland håller ångan uppe. Trevlig sysselsättning, men inte man ska syssla med under längre perioder....