onsdag 7 maj 2008

hemma igen

...oh my good vilken resa....

Hade inte velat vara min mamma...för jag har gjort precis allt som min mamma lärt mig att inte göra......Vågar knappt tänka på att mina barn en dag kommer göra tokigheter fast jag sagt åt dom vad som är rätt och fel.....PANIK!!!!!!

Men nu ska vi festa vidare på silja rocken och så ska ju lilla mamma med...sätter henne i hytten tror jag med en drink som räcker länge, samt i med sömnisar och ett litet dropp....tömmer hennes plånka/inte för att vara dum eller för att jag är en fattiglapp utan bara det att det blir trovärdigare då...( det vet väl alla friska människor att har man kul så kostar det)....lägger dit använda kådisar och lite telefonnummer till karlar som jag slagit upp på http://www.eniro.se/ så tror hon att hon haft skit kul....slinker även förbi taxfreen och tjackar en limpa cigg....för hon åker inte en resa utan att handla just cigg....Sen e mamma helnöjd o det är bara att tacka för en trevlig resa och trevligt partajjande.....
Mamma kommer vara så glad så och nöjd med sin vistelse på böljan den blå!!! Å inte snacka om alla telefonnummer som hon kommer ringa när hon kommer hem....Hoppas hon får napp!!!

Aj aj kapten!!!! ja så kommer det låta när Olala och jag rollspelar i hytten det är jag säker på!!

Majsanthesailorgirl
BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: