måndag 12 maj 2008

sexy Mallan

Nu har vi kommit hem efter en weekända på Sjön, party, party party...

Jag sitter i godan ro och solar i trädgården och vad händer??????


.....in kommer hon den ny pippade Mallan o lyser som en jävla glödlampa...

.....kvittrar som ett fågelfä

.....med ett flin som inte ens går att få bort med en rotborste


Okay, säger jag och är inte sen att "utnyttja" min nöjda fru!!!

In med fingrarna i kontakten...nu har jag gratis el flera år, säger nog upp mitt elabonnemang.

Stänger av MTV på tv:n o njuter av kvittret.

Skickar på henne högtryckstvätten och hon dansar runt på min altan...som nu e så ren så!!!

Man är väl inte dum på riktigt heller!!!!


Medans hon sitter där och kvittrar om hur snygg, underbar, trevlig denna J är så får hon ett sms från snyggingen i fråga...hon är inte sen att svara såklart...tills hon ska skicka iväg det och upptäcker att hon inte har några pengar på luren.....Panik uppstår och hon springer som en jävla gnu iväg till kiosken och laddar luren, kommer tillbaka nöjd och belåten....


Jag är glad för Mallas skull....men hur mycket jag än älskar denna kvinna så hade jag kunnat sparka na i arslet på båten....fräck som fan är hon....lyssna nu noga:

Malla full som en kastrull första kvällen på båten, nynuppad eller så hade hon inte hunnit nuppa ännu och lägger sig i hytten och sover, säkert väldigt gott......lilla jag sov inte i vår hytt första natten utan jag sov med Olala...


So far so good.....kommer till hytten kl: 08.13 pip.....slås av en odör som inte e så trevlig, småbrudarna som var med ligger och sover och Malla har lämnat hytten....MEN hon har spytt ner hela sin säng...jäka jäka....

Ni ska inte tro att hon har så mycket sans o balans att hon fixar sängen under dagen..näherå.

Så på lördagsnatten när jag vill sova i min säng, kommer till hytten vid 05 tiden, så har kräkmaja tagit min säng.....trodde hon att om jag nu mot all förmodan skulle sova i vår hytt, skulle vilja sova i hennes spyor....tror inte d va!!!!

Det var ju bara för mig att haffa en personal och förklara vad Malla gjort och få nya sängkläder och en ny MADRASS.....Tack Malla du e en supertoppen kompis!!!!


Nästa år ska jag spy i din säng bara så du vet!!!!


Majsanhämdpajsarn...grrrrrrrrrrrrrrr








BloggRegistret.se
^

3 kommentarer:

anna wintour sa...

hej jag referera till er blogg och hoppas ni inte blir allt för sura på mig.

jag är ingen elak liten köttbulle utan snällare än ni anar

Anonym sa...

Jamen vad roligt! Hederlig gammaldags fylla:-) Mallan är ung i sinnet förstår jag men ack så otränad!!!! Vad sk avi göra? Det kanske inte är oträning det kansek är allergi.. Man kräks inte efter 3 öl! Hon kanske är allergisk mot Malt..eller sex??? :-) Puss mina raringar!

Majsanochmalla sa...

Hahha... Spy du i min säng... Det går bra! Jag sover ju hos J!! ;-)

Pok


Mallasvävarpåmolnbralla