måndag 19 maj 2008

Vad är det med oss kvinnor...

Och våra bilar... För att inte tala om våra handväskor...

Majsan har en bil, stor som en normal 1:a m kök... Och jag vet att hon glömt räkna upp hälften!

Jag borde tvätta raketen... Jag borde göra som Majsan... Ta mig tid och sanera skiten.. Jag vet! Och jag ska!...

Men innan det, ska jag be Anticimex bespruta min handväska... Några otäcka småglin, som står mig nära, har intagit min privata sfär... Å belamrat min hansväska... Där må vi sätta mammagränsen! Vet hut ungjärpar!

Som ni ju vet... Jag är betuttad... Och när jag for till jobbet i fredags var planen: Jobba, kärleksmöte, fortsätta jobba.. Sen käka middag med kompisarna.

På fredagsmorgonen packa jag "lilla" handväskan med trosor, dofta gott, Listerin mm, mm... Som man kan behöva när det vankas dejt... Ja ni vet...

Dejtandet gick, utmärkt... (Tack där mannen... Najs)... Så skulle vi då skiljas åt... Efter dusch.. Upp med fräscha trosor, ur handväskan... Visst!! Tjena!! Där hänger 1 st kladdig halväten klubba... Samt 2 st smälta hubbabubba... Asäckligt. På sminkväskan satt en kexchoklad ...
Listerinet var det enda som klarat sig... Tack så jävla mycket... Någon!

Anticimex nästa, säger jag bara... Å passar sig inte ungarna så kommer jag be Anticimex om hjälp även där! Har jag lite tur... Går det på hemförsäkringen...

När det är fixat... Då ska jag iaf fundera på att tvätta Raketen... Eller "loppcirkusen" som är röda raketens nya namn...

Pok


Mallanufårdetjävlarvaranogbralla
BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Bättre att förvara skiten i bilen och i handväskorna, så slipper man ju hyra lagerplats!!!

Majsanvästalagerpajsarn