fredag 2 maj 2008

Jetsetliv... By Stockholm

Låter som du har fullt upp down there.. Å jag är inte ett dugg avundsjuk... "Jag sitter hellre här under min korkek".... NOT!

Jag har också en del å stå i.. Men det är mer åt hållet.... Down the drain...

Så jag "Gör en" Gerda Anti... Rapporterar från skurhinken... Typ! NOT!

Once up one a time.... Så var jag också på Mallis... Ung, snygg och ganska välbergad.... Om det kommer jag inte ihåg så mycket.... Och jag är glad över att det inte fanns mobiltelefoner, internet och snabbramkallade bilder på den tiden... Vissa saker vill man bara inte komma ihåg...

Dessutom Mamma och pappa hade adopterat bort mig omgående om sanningen kommit fram...

Hur de nu skulle hittat ny familj till en bokstavsdvärg, med mer munläder, fantasi, gränslöshet än det finns kineser i Kina?!? Hade väl hamnat som något slags "auktionsbarn" i någon familj där mina föräldrar fått betalat satans mycket för att själva slippa....

En del saker kommer jag ihåg... För det är väl presskriberat nu!?!? För visst är det väl bara mord som det är 25-år på va?...

Vi var ett ganska stort gäng "gott å blandat". Det gemensamma intresset var väl party...Alko... Och lite hångel... Jag och en kille hånglade mest... Men jag och en annan kille hade mest kul.. Vi var lite som Humle & Dumle... Alltid tillsammans... Och alltid kom vi på nya bra idéer om hur vi kunde förbättra Mallorca i stort och smått...

Något som vi tyckte var vansinnigt roligt var att gömma oss bland hotellets uppstaplade stolar på morgonkvisten... När folk började drälla hem från krogen... Satt vi där och förde noga anteckningar vem som gick hem med vem... Vem som hånglade med vem och alla som kom hem med "fel partner... Nästa dag skicka vi kryptiska lappar hit och dit till folk... Om vad vi sett/hört eller så hitta vi på massa dejtande... Förvirringen och grälen var oändliga....

En natt/morgon när vi rumla ut från en krog i hamnen... Kom fiskarna med dagens fångst... Vi köpte både levande och döda fiskar, så mycket vi kunde bära och gick hem å langa dem i poolen... Vi försökte montera ihop något hajaktigt också... Av parasollen... Det gick inte bra!... Det blev dyrt... Så... Majsan... min vän... Mitt råd är...

Ge fan i parasollena... Ta bara drinkarna...Men gör allt annat, jag skulle ha gjort/har gjort!

Pok

MallaGABralla
BloggRegistret.se
^

14 kommentarer:

Anonym sa...

känns 619 igen?

Majsanochmalla sa...

??!?!? Siffran ja... !??!

Mallafrågandebralla

Anonym sa...

inget annat du kan applicera den siffran på? raketan kanske!

Majsanochmalla sa...

Näe... Inte raketen.. Om det var det du menade med raketan!!?

Spitt it out!

Mallaundrandebralla

Anonym sa...

ok.. men det var solbrilleläge idag i alla fall. både inne och ute!

Majsanochmalla sa...

Vore kul om du preciserade dig.. Eller presenterade dig...

Låter som om du har ett underliggande budskap... Tell me!

Malla!?!?Bralla

Anonym sa...

nja, jag får dra lite på det än så länge, jag är inte ricktigt övertygad. haha.

Majsanochmalla sa...

Om vad är du inte övertygad om?

BallaMalla

Buzan sa...

Vilken mupp..!!! Verkar som om personen tror sig känna dig men inte är säker på det.

Malla - fab va vi ska RÖJA IDAG!!!

Majsanochmalla sa...

Mmm... Konstig typ! Men jag är ganska säker på vem det är och kommer, med din hjälp honey kolla IP... Jag är ju nördig... Fast åt andra hållet... Fattar nada.. Om datorer.. mm

Ja jävlar i min lilla låda vad vi ska röja järnet!

Ses snart goding!

Pok

Malladatanördnotbralla

Anonym sa...

Bus och Mallan mina vänner visa nu partymajsan vart ett skåp står:-) POK ladies

Majsanochmalla sa...

Hahhah... Röjet är av det nyktra ganska tråkiga slaget... Men trevligare när man är 2... Fast inte sex då... Ähhh.... Fan vad det blev krångligt nu då!...

Träningsläger på onsdag... Ska man grunda med något.. Coachen?

Pok

Mallastartgropsbralla

Majsanochmalla sa...

Hahha... Nu vet jag vem som är mig på spåret... Fortsätt bejbi!!!

Jag fortsätter på mitt håll! Så det så!

Pok

Mallasnillebralla

Majsanochmalla sa...

Go girls...jag köpte junior en picka med små gula "ajaj kulor" på Mallis...och jag är pricksäker...så hit med stalkern så kan ju pangis och jag panga lite..hA HA
Majsan007medrättattskjutagulakulor