tisdag 27 maj 2008

Håll i hatten... För nu jävlar går det undan...

Stora T var, i går... Typ.. Min älskade/efterlägtade/omhuldade lilla bejbi...

I söndags eftermiddag.. Frågade mig, denna vackra, spännande lilla människa:

- Mamma... Vad är utlösning?

M: Hmmm... Ja det är när man har skön och härlig sex... Så slutar det hela med att det blir extra, extra, exxxtra mys, skönt och najs... (Så klart förklarade jag mer ingående IRL).

ST: Mhäää... Jag vet allt det där! Sluta! Du är pinsam! Jag menade bara... Varför har man utlösning innan mens?

M: ?!!!!!!!!!!!!!???????.. Man kanske har!????????? Upptäckt att det är mysigt att ta på sin egna kropp!?!?????? Men det har ju ingenting med mensen att göra...

ST: Min kompis sa att "man" först hade utlösning... Sen mens!

M:... Hmmmm????????... Kan det vara flytningar du menar!??!

ST: Just precis!

M: Okej bejbi... Så här är det: Blablabla... Flytingar... Blablabla... PMS... Blablablaaa....

ST: Ska vi äta nu?

M: Okej!

Samtidigt undrade jag om min "bejbi/mitt längtansbarn/mitt allt/min kärlek i livet"... Skulle göra som:

1. Tonåringen som kom in på "min mammas akutmottagning" (akutgyn)...Hysteriskt skrattande... Och hade en frukostkorv uppstoppad i vaginan... Helt jävla frivilligt!
Eller inte frivilligt!?!? Iaf hade hon åstadkommit det själv... Hon ville ju testa... Att knulla... Å så fick hon inte ur den själv, inte hennes kompis heller... Akuten nästa!... Lilla tjejjen...

2. Eller skulle ST... Göra som tjejen på kyrkans ungdomsmottagning... Hon, hon som tog underlivsskynket som kjol.. (Helt rätt!)... Och sen klurade ut att instutionens blå "tossor" ( de som vi andra tar på fötterna)... Skulle dras övet tuttarna.. Dvs 1 blå plasttossa på vardera tutten...

Se "bilden" framför er...

Eller kommer hon själv att skapa sin egna "värsta pinsamma tonårsgrej"?

Vad min älskling ska gå igenom... Vet jag ingenting om... Inte ett skvatt! Men det är klat jag funderar....Och, enligt mig, går det för fort.. Åy helvete för fort!

Speciellt som ungjäpen, i dag, säger... Mamma... Snacka inte med mig, var tyst och bara inte mucka... Jag är så PMSig... Låt mig vara!

M: Näää... Men hallå!!

ST: Stop it! Jag är PMSig... FATTA!

M: Okej... Natt, natt...

Pok

Mallasnartmensmonsterbralla








BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla mallangumman Vi är väl snarare klimakteriekärringar än PMSiga numera;-) LÖÖÖV

Majsanochmalla sa...

Japp! Här är en tvättäkta klimakteriehäxa! Skulle ju ha skrivit:

Mallasnartmensmonstermammabralla...

Hahaha... Kan ju inte bli annat än katastrof... Mensmonster och klimakteriehäxa under samma tak!

Hua...

Pok

Mallalängtarbralla

Anonym sa...

jag är inte klimateriekärringiallafallsådetså!!
Monica

Kärring kanske men inte det där andra

Anonym sa...

ojojoj. ser INTe så mycket fram emot...! fast härligt att läsa om andras ungar!

hur gammal är underverket?

Majsanochmalla sa...

Älsklingen är 10, nyss fyllda..

Pok

Malla