fredag 2 maj 2008

party party party

 shit jag är helt slut....dom andra me såklart!!!!

Jag höll på att dö när den ännu mer kända musikern, nyss influgen från Marbella kom in, lets call him "Mr U" gled in och ropa -tjena!
Måste hålla fingrarna i styr för att inte skriva hans namn,,,fick nypa mig i armen!!!

Jag provade en den ena snygga outfitten efter den andra...Olala höll på att gå i taket...Vild sex uppstod och ett löfte om att gå och shoppa infriade sig....-Åh älskling sa jag då shoppingen kom på tal.....och bara mös inombords....what else to do....jo lite mer sex!!! Nu mös Olala.

Missoni klänning i jordens alla färgen blev min outfitt tonight....good vad snygg jag var och jag vill bara tala om att Olala hade det jobbigt på kvällen...många tilltänkta "män" lovade guld och gröna skogar....-I have all the good stuff in life...sugars!!! Olala stod bara och småflinade självsäkert....he knows I´m his woman!!!

Michaela hade det inte sämre hon,,,,iklädd en genomskinlig skapelse från Stella Macartney...Stavros mådde som en gud....

Lagom runda under fötterna o på glatt humör så gav vi oss iväg till Hotell Puro på en drink...eller jag menar flera.... Hade inte velat betala den notan!!!!

Senare på kvällen blev det dans på Kingkhammahma eller hur det nu stavas,,,,där gjorde vi succse på dansgolvet Michaela och jag....Bartenderna delade ut servetter till dom manliga gästerna...oh vad vi gillade det.
Vi var ju även tvugna att visa upp oss på fler ställen så vi hoppade vidare till Titos...wow vilket ställe, vilka människor,kläder och kroppar...gogogo dansarna var som godis för ögat både för manliga och kvinnliga besökare.

Natten avslutades på en jott i hamnen...där inne var det snöstorm o sol på samma gång..
Live band, strippor och ju name it.... Har aldrig sett nåt liknande....-vardagsmat sa Michaela då och sippade på en färgglad drink och drog mig upp för en dans...

Jag och Olala drog oss tillbaka vid 05 tiden i en av hytterna på jotten....där det fanns ett stort fruktfat och champange på kylnig..... Nu lämnar jag resten åt eran fantasi....men behöver jag skriva att fröken M o Mr S knackade på och ville in....

majsanjetsetpajsarn
BloggRegistret.se^

0 kommentarer: