torsdag 22 maj 2008

Sin mors döttrar...?!?

Vi ska ha hund... Inget snack om det...

Surprise!! Vi är oense om allt...

Njae!!?!? Inte riktigt.. Det blir ingen chihuahua... ST Säger att det enda de duger till... Är en fot i arslet... Å så har man finfina tofflor..

Jag håller på sätt och vis med... Men det finns billigare/snyggare tofflor...

LT tror att chihuahuor är tama råttor... Jag säger inte emot...

Jag röstar för Engelsk Bulldog...

ST: Röstar för Bernen Sennen..

LT: Vill ha en taxvalp, Goldenvalp.... What ever... Bara det är en valp...MEN ingen Bulldogvalp! Ba´så att jag vet!

Jag kommer lägga in lurtaktiken i detta... Jag tar dem till en bulldogkennel... Hahha... Jag ska ha en bulldog som heter Morris!


I dag på väg hem från skolan:

M: Åhhhhh... Jag dööööör... Kolla ungar! EN BULLDOGSVALP!!!

Han var helt bedårande. Han hoppa och skutta, sprang så fort att bakdelen kom före framdelen. Valpen var så söt att mitt hjärta vråla "vill ha! Ge hit!"... Så tog jag en sväng extra i rondellen så ungarna verkligen skulle få beskåda underverket... Vår Morris... Njaee... Nästan vår iaf!?

LT: Han äl ful! Å Hutten ( hussen) är dum i huvvet... Valföl gål han mitt i kaninlondellen?

M: Mmmm... Husse ingår ... Vi ska bara åt hunden.... Är han inte gordjus?

ST: Mamma, sorry... Det kommer inte att funka... Vi är inte tillräckligt mogna.. Vi kan ju inte ens ta hand om en kanin...

M: !?!??! Hmmmm.... Har inte jag hört det förr!??!?! Eller!??!? Var det jag som just sa något!!?!?

Skrattar bäst som skrattar sist eller!?!? *asabrasasur*


Pok

Mallakommeraldrigattlyckasfåbulldogbralla









BloggRegistret.se
^

6 kommentarer:

SKONILSSON GRUPPE sa...

Jag har nog inte gillat hundar sedan.. grannens gick bort när jag var ett barn.

Så länge det inte är en chihuaha så är allt lugnt. Ni vet ju hur vi känner för Chihuahoooooor.

Anonym sa...

EXCUSE ME!!! Men ska ni ha hund så ska ni ha en WHIPPET! Det är min drömhund... så fiiiina. Riktiga soffprydnader.

Herr o fru Lundin sa...

Jag å barnen, vill oxå köpa doggis!!! men no way chihuaha, ok som tofflor men inte springandes runt benen! Näe, det ska vara schäfer eller en gullig golden hos oss.

Det närmaste jag kommer hund nu e fyllhunden ja e gift me...

Pussåkram

Anonym sa...

Jag vill också ha husdjur. Ett tag. Sen vill jag ge bort dem. De luktar illa och skräpar ner. Å river sönder möblerna. Jag vill inte ens ha guldfiskar. De skulle säkert börja lukta.

Anonym sa...

är inte hundfrälst. men en bulldog är väl fin? å lite roligare än en labrador. kanske?

Majsanochmalla sa...

SN... love your way of skriva Chihuahoooooor...får mig att tänka på a wäry sick person...
Kram Majsanchihuahuapajsarn