tisdag 25 november 2008

Bloggdejt!!!

Fredag kl 19 hemma hos Majsan!

Ta med det ni vill dricka..

Bilen hemma!

Monica och jag parkerar våra kryckor på garageuppfarten, Mona du kan parkera din rullator brevid.. Majsan bär in oss.. Och bär väl hem oss sen!?! Armeträning ni vet!

Suzie.. Du tar av dig "terapeutrocken"... Här ska jävlar i mig "rockas loss" på annat vis..

Petra ta med bokföringen så hjälper vi dig!!! Kreativ bokföring du vet!

Mallan.. Du har redan övat dig! Jag luktade på dig i lördags... Du står pall satans om vi andra ballar ur!

Grannfrun... Får vi lov!?!? Om du kan/vill så är vi flera som blir glada!

Alla ni som inte är nämnda... Men vill/kan och orkar.. VÄLKOMNA!

Fy satans vad kul det ska bli!

Maila oss på majsanochmalla@spray.se för detaljer osv!

Pok

Mallablevlitegladarebralla
BloggRegistret.se
^

10 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Gissa om jag sladdar in först av alla....bråttom hemifrån...

Suzie sa...

Som jag har undrat om bloggträffen skulle bli av. Självklart kommer jag MEN jag kan bli sen. Jag har jouren på jobbet så händer något akut måste jag rodda med det först.

Anonym sa...

kul att ni ska träffas alla bloggerz.
snart kommer vi ju träffas någon annanstans, eller?
återkommer med info inom mycket kort.

Monica sa...

va roligt jag o maria kommer från nacka;)

Monica sa...

Varför har Mona så bråttom hemifrån??

Anonym sa...

Satan vad trist att ni bor på fel sida landet!!!!!!

Men resan kostar mig minst 1200, så det blir en lugn bloggträff utan partypinglan Inna ;)

Tur att jag får hem världens bästa dotter att mysa med ^^

pok

Malin sa...

Kommer självklart, men tar det lite lugnare än i fredags. Man vill ju inte gå omkring och lukta gammalt systembolag för jämnan.

Anonym sa...

Åh vad jag hade villat komma. :-( Men det blev allt lite snabbt påkommet, och jag mår inte alldeles kryers. Så jag hoppar.

Men nästa gång när ni har bloggersfest i mina trakter då kommer jag gärna! ;-)

För visst kan ni väl ha fest på landet någongång? Jäklar vad den här hålan skulle leva upp om ni kom hit och förgyllde kvällen lite!

Herr o fru Lundin sa...

Men brudar! Med hockeypojkar i familjen så måste jag planera typ 2månader i förväg... Måste banga er på fredag men ni vet att jag hellre skulle hänga me er.. största kramen!

Pangbruden sa...

Parta för mig med..om ni orkar:-)