torsdag 6 november 2008

Hahhh... Näe nu vete fan..

Jaha... Nu är balkongen ett minne blott... *skrattar* ... Något annat finns inte att göra!

När jag kliver utanför dörren.. Hukar sig asfaltsgubbarna.. De vet helt enkelt inte vad de ska svara på mina glada:

-Hej, hej! Vad fint det blir! Vad duktiga ni är! Hej, hej hörs ungarna i kör!

Alla vi 3 verkar lika glada fastän vi kanske borde vara suraste familjen i det här området... För självklart finns det inte en skråma på någon annans balkong...

Jag är inte glad för att de mörsat min balkong... Men det fattar väl vem som helst att de inte gjort det med flit.. Och jag kan fasiken inte ens bli arg... Känns som ett "minor probs" i mitt liv...

Å för den delen... Till våren kommer jag ha den finaste balkongen "i hela stada"... Ny fin och fräsch... Det blir så snyggt med 3 rottingfåtöljer och ett "Eilene Gray"- bord.. Granitgolv och fin belysning... Å nya fräscha blommor..

Tänker man på det är det fan omöjligt att vara sur... Näee... Jag är inte ett dugg sur.. Och jag tycker asfaltsgrabbarna är lite gulliga när de ser så där skyldiga ut.. Nästan lite rörande.. Man vill liksom hjälpa dem på traven.. Att ta tag i det som säkert är ett problem för dem.. Men inte för mig...

Men jag kommer inte ta upp det med dem.. De får de göra upp med chefen..

Pok

Mallabalkonglösbralla
BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Nu tror jag du e full malla...Hur i hela världen ska du få plats med allt det där på din balle???
Vi får ju knappt plats med våra "feta" arslen där...
Förklaring tack!!!!

Majsantorbakspajsarn

Monica sa...

*skrattar* åt majsan kommentar hahaha ;) hon kanske ska få en egen trippel balkong med trapp o greier,man vet aldrig va hon får till ;)
Sen kommer det ju komma en del grabbar till henne nu så hon svävar på moln just nu tror jag
Monicatrormallaskaraggabralla

Anonym sa...

*Fniss*
Malla, OM det skulle vara den.... som var ditt X, då..... ja, då..... ska mitt arsel tugga hö!!!!
Han är en av de FULASTE (man får inte säga att andra är ful men han är ful...)människorna jag vet i Gävle.. Så dålig smak har inte en partypingla!!

Puss i alla fall!
Sitta på Ballen är väl aldrig fel???? ;oP

Miasomälskarsittapåballen

Majsanochmalla sa...

Hahha... Ni är bara bäst!

Pok

Mallaskrattarsatanbralla

Pangbruden sa...

Är ingen av gubbsen tillräckligt stilig för att behålla..ja på balkongen alltså? :-) POK