lördag 8 november 2008

Johanna är hittad...

Lägger ut texten från Face Book...kram majsan

8/11JOHANNA ÄR HITTAD!!!

Ikväll (fre) runt 21:30 hittades Johanna i en lägenhet i Långshyttan, Dalarna. Det var genom en person som känner min pappa som såg henne i den lilla affären som finns där. Känns så skönt!! Det här hade aldrig kunnat hända utan alla er underbara människor som har stöttat och hjälpt till på alla sätt och vis! Vet inte hur jag ska tacka er :) Jag låter gruppen vara kvar ett tag så att ni hinner läsa det här. Jag har inte fått all info än, vet bara att hon är hittad och på väg till Eskilstuna så om jag får veta något mer så kan jag lägga upp det här, det minsta jag kan göra är att ge er info om hur allt löste sig!Tusen tusen tack allihopa!PS: Vi har fortfarande människor som saknas! Gå med i gruppen http://www.facebook.com/group.php?gid=27143411392 och hjälp.


BloggRegistret.se
^

2 kommentarer:

sofie sa...

Då var det nog nån som liknade henne förra Fredan.Tur att dom har hittat henne och att det inte har hänt henne något.

Monica sa...

ja det var jo bra skönt!