lördag 29 november 2008

Ärligt sagt..

Det är bara underbart med tjejträffar.. I allmänhet... Bloggisträffar i synnerhet...

Och som det snackas!!! HOLY MOTET!!

Det är rena rama "polska riksdagen"...

Man bara säger saker rakt ut... Om man har tur så lyssnar någon.. Är det högvinst så svara någon också!

Och så byts det samtalsämnen som ingenting... Man glider mellan ämnena som om det var "snittslad bana"...

Och, just i detta fall så var alla föräldrar... Mammor... Och då kan man något helt fantastiskt svara ; ja, åt ett håll, medans man diskuterar något helt annat åt andra hållet. Samtidigt som man problemlöser åt tredje hållet..

Fråga mig inte hur det går till... Bara jag skriver om det blir jag helt "yr i kolan"...

Eventuella manliga läsare fattar väl ingenting, av vad jag försöker beskriva.. eventuella barnlösa kvinnliga läsare har nog ett hum.. Om tjattrandet iaf..

Men ni "riktiga kvinnor" ;-) ... Ni vet precis vad jag menar! Och utifrån det behövs väl ingenting egentligen förklaras!

Pok

Mallatjattervinbralla


BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

Pangbruden sa...

Jag hade stortrivts! POK

Monica sa...

det gorde jag pangis barasaattduvet ;)

Pangbruden sa...

bla bla bal.. Tänkte på er..Had gillat att varit med.. pok

MonasUniversum sa...

Men se till att vara med nästa gång då!

Och jag håller med Malla!

Anonym sa...

Nästa gång kräver jag en livesändning via Webcam men det blir väl omöjligt att höra något med tanke på tjatternivån :) Kul att ni hade roligt!

Trist att det är så få grabbar som bloggar för övrigt, känns ensamt *snyft* :)