söndag 9 november 2008

Puss på rumpan...

...vaknade man till i morse....
Mr snyggo på FB skickade en till mig,,,,gulligt eller?
Jag tackade iaf artigt och talade om att det var snällt och precis vad jag behövde....Han undrade om det blir party nästa vecka när barnen är hos sin pappa....

Man får väl se vad man hinner klämma in emellan jobben, har även blivit medbjuden till Åland av Sivans flört....En egen företagare som ska åka med lite entrprenörer och anställda....300 Elektriker, man skulle kanske haka kaka för jag har ju fel på elen i källaren....Så i sånna fall så blir det en ren affärsresa...."apskrattar".

Måste bara kolla om "slottet" kan avvara mig ett jobbpass först,,,,vad är 300 elektriker mot ett 5 timmars pass på just slottet. U tell me bejbs?

Jag har funderat på det där med män och dom är ju lite som mat, rätta mig om jag har fel.

Det finns schyssta råvaror som innehåller allt i näringskedjan, ni vet sånt som kroppen behöver. Åsså har vi ju halvfabrikaten, sånt skit man slänger i sig bara för att man är hungrig, men som inte är bra för kroppen.

Så nu hädanefter och sen en tid tillbaka så äter jag inte halvfabrikat längre, dom tiderna är förbi...

Så numer läses innehålls deklarationen med förstorings glas...

Majsanvärstadetektivenpajsarn


BloggRegistret.se^

0 kommentarer: