lördag 1 november 2008

Vad händer???

Jag och Malla har ju haft ett skitjobb dessa dagar...och uppdrdagsgivaren av modell manlig, faktiskt en stilig sådan i 50 års åldern.

Vi träffades härmodagen då jag fick nyckel och sen har vi diskuterat lite om jobbet dom senaste dagarna per telefon....I dag var jag och överlämnade faktura o nycklarna till honom, nu när jobbet är slutfört.

Han bara pratar och pratar, vill liksom aldrig sluta, han skrattar och är charmig, men han är inte min stil liksom....inte för att jag tror att han hade intresse av mig, dessutom väldigt gift.

Han fick nycklarna och fakturan, jag fick en "bamse" kram och en kyss i nacken, en lång smackande som varade sägert 10 sekunder..hoppsan kerstin,,,ler lite och han fortsätter att prata:

Stora H var nöjd men började frysa...hon fick en 100-ing i dricks...skitunge hon har ju inte ens rört en disktrasa.....men glad blev hon.

Vi åkte upp till graven och satte ljus hos min mormor, det var så vackert och skitkallt.
Passade även på att handla film och godis....Sex and the city vill vi ju se ikväll.

När vi står och plockar godis så säger stora H: -Inte så mycket lakrits mamma, Sivans dotter säger att man får stor rumpa av lakrits.. Då skrattar jag bara och säger, man får stor rumpa av allt godis!!! Så det så, enkelt! Och så bröt vi ihop av skratt...skratt är ju så härligt!!!

Hann inte mer än innanför dörren så ringer mannen i 50 års åldern och frågar om vi sett en gammal nyckel i lägenheten. Jag svarade nej och att han hade fått dom nycklar som fanns där. Men för säkerhets skull så skulle jag kolla med Malla för hon var där sist.

Säger då till honom att jag ringer tillbaka om vi sett nyckeln annars så hör du ingenting av mig.

Det var tråkigt säger han du kanske kan ringa i allafall, du var så trevlig!

Så nu undrar jag igen??? Är det för att jag är supersnygg, supertrevlig, eller helt enkelt så att jag är så jädrans bra på att städa gamla skitiga lägenheter som han ville höra min röst igen?

Ja man kan ju inte mer än att undra, men eftersom jag är så nyfiken så tror jag att jag ringer och talar om att vi inte hittat nyckeln....sån e jag..

Sen kollade vi filmen och vi skrattade, grät, spolade tillbaka, eller rättare sagt stora H spolade tillbaka typ 10 gånger när Miranda står och pratar med Samantha vid ett tavla på en naken man, stora H säger att han har en prick mitt på snoppen....ja säger jag det är det hålet som killarna kissar med....Nej mamma det är en prick ser du inte, som ett födelsemärke och hon gav sig inte, bara spolade tillbaka för att få mig att se det samma som hon....Tillslut så sa jag bara ja och då gav hon med sig...hajja vem vill kolla på en tavla med en naken man, när det finns bättre sätt att se en man på...

Men sen när jag ville se igen när Chalotte sket på sig, då vägrade hon att spola tillbaka..

Skitunge sa jag då och hon fnös....mamma vi såg ju båda två att hon bajsade på sig, nu fortsätter vi kolla på filmen...ok sa jag då och så kröp vi ihop under filten i soffan och bara mös...

Majsansexandthecitypajsarn



4 kommentarer:

Maria sa...

Tack tack snälla underbara Malla för dom otroligt fina kläderna! Smilla är superglad, vincent skorna åkte på direkt för dom kan hon ju minsann ha när hon ska leka ute hemma.. javisst sa jag, det går väl bra dom var ju bara 4 nummer för stora hmm jaja bara hon är nöjd och mamma slipper tjat :)
Alla kläder passar bra och smilla har mannekängat här hemma nu, hon ska absolut ha några av dom imorgon på dagis..
Tack snälla!!

Majsanochmalla sa...

Oj vad glad jag blir! Det är ju bara roligt att få ge bort kläder som är fullt användbara.. Och som jag hoppas Monica förmedlade att kläderna ska inte åter hit.. Utan skicka vidare till någon som vill ha eller behöver..

Jag ska rota bland viterkläderna denna vecka.. Kanske kommer det mer.. om ni vill...

Pok

Mallagillaråteranvändningsbralla

Anonym sa...

AAAAAAAAAAAAAAH..en sån feeelgoood film det va!! Ska hyra den o faktiskt köpa den tror jag för den mår man bra av...

O du, 50 taggarn där....hmm...man slutar fan aldrig förvånas!! :)

Puss

Anonym sa...

Åh vad jag garvade när pryda Charlotte sket ner sig men sen grinade jag när filmen var slut. En hel era i graven :-(

Snygg renovering av bloggen:-)