torsdag 6 november 2008

Ett sms...

Fick ett sms idag av Min Mr Mek....han ville bara kolla läget och om allt är bra....Gulle han säger jag då!!

Svarade självklart....Nästa vecka ska jag åka ner till honom men inte ta med mig hembakta bullar...fick en utskällning av min granne.

Grannen sa jag var dum i huvet o hur fan kunde jag tro att en man i sina bästa år vill ha hembakta bullar???
Fatta Majsan att han vill ha whiskey eller en middag.
Ord o inga visor från grannkärringen,,,,jag tror jag åker ner med en whiskey istället....Men lussekatter till jul ska jag iaf baka till Mr Mek och russinen ska jag omsorgsfullt pilla dit alldeles själv, så det så...då skiter jag i vad min sura grannkärring säger....

Vi ses Mr Mek!!!

Kram Majsanharenegenmekpajsarn
BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Monica sa...

skulle inte förvåna mig ett dugg om han vill ha bullar va säger man?
mannens hjärta går genom magen ? eller hur var det ?
Eller fota han ta med kameran och han kan lägga ut dian fina bilder på hans hemsida om han har nån;)

Pangbruden sa...

Jag tror på bullar:-)

SKONILSSON GRUPPE sa...

Men ni... de flesta män älskar både bullar och whiskey. Men vad det handlar om är ju inte vad män helst vill ha. Det handlar ju mer om vilken person den som ger presenten vill att mannen ska få syn på.
Är hon kvinnan med Lagavulin i handen, Highland Park i knät eller bullar på barmen?

Ja, ni förstår vad jag menar. Män blir smickrade och glada för vilken gåva som helst (även om alla inte är karl nog att kunna ta emot en påse bullar på rätt sätt! ;)). Men tänk alltså på... vem vill den som ger gåvan vara? Trist kanske, men minst lika viktigt när man planerar gåvor.

SN