söndag 30 november 2008

My personal shopper...

...undrade om jag ville ha nåt från usa....

Såklart att jag ville tror att det blev 10 A4 sidor med önskemål från mig och mina skitiga ungar.


Högst på listan skrev jag:

Go Away....Ett tvättmedel som man häller i badkaret till ungarna,,,,,dom blir som nya, och jag tror att det är klorinet i tvättmedlet som gör det...MÅSTE BARA HA.

Sen önskade jag mig 48 flaskor clear eyes...bra att ha så mycket som jag super och festar, fan man vill ju kunna se ev fångst eller i värsta fall sina ungjärpar..

Killer buggs....ser ut som jättegott godis, men när dom stoppas i munnen så händer det grejjer...jag har några jag skulle vilja bjuda på lite gottis...

Sprit tamponger,,,så himla bra, up the go and u get drunk....sånna är skitbra för oss fattiga morsor som inte har råd att dricka dyra drinkar på krogen....vi tar ett par tampons istället.
Bloody Mary, rom o cola, och allt vad det nu finns att dricka...eller jag menar stoppa upp!!!


Dessa borde vi ju börja importera Malla...luktar fläsk här...



Sist men inte minst så ville jag att min Mr Mek skulle köpa en parfym från VS, som heter Super Model....luktar så förföriskt.


Sen hade jag önskemål om ett par gummistövlar, tänk så bra att ha fina sånna när jag och Mr Mek vandrar i skogarna tillsammans med medhavd matsäck, kanske plockar vi svamp...och har jag tur får jag följa med honom till hans landställe uppåt i landet....då kanske jag kan få rista in våra initialer i en fin björk...ÅH så romatiskt, nåt sånt har jag aldigt gjort....Japp så får det bli, så fort jag har torrt på fötterna...




Här Mr Mek kommer bilder på stövlarna om du nu datar i USA...kram på dig och skynda hem nu...ja du vet allt det där...
pok Majsan+MrMekpajsarn


Juicy Couture
Ed Hardy


BloggRegistret.se^

3 kommentarer:

Monica sa...

vilka tuffa stövlar !
Det där tvättmedel hördes intressant ut !

Majsanochmalla sa...

Ja du kan få lite av mig....så kan vi jämnföra ungar sen,,ha ha

Majsanochmalla sa...

Luktar kosing!??! Okej!??! Är det inte fisk som luktar?..

Pok

Mallaörvirradbralla