fredag 28 november 2008

Som ett skott i röven....

...eller som ett jävla häftplåster har jag hållt mig bakom mina träningskamrater, flåset o hela skiten börjar nu arta sig efter 2 veckors stenhård träning....Fitta mig skulle man kunna säga utan att skämmas.
Mina sisådär 30 talet träningspolare har skrattat åt mitt klädval idag...vitt är kanske inte den bästa färgen att ligga på marken och kräla med???..


Jag tror jag måste införskaffa en likadan snygg rosa träningsoverall ala
Gert Fylkig...Fast å andra sidan verkar han ju inte använda den så han skulle ju kunna skänka den till mig.... Jag kommer och hämtar direkt Gert!!!

Tänk er mig i en snygg rosa dräkt bland alla tråkiga svarta,,,jag skulle göra ännu mer succe än jag redan har gjort...

Det är ju såklart en kvinna/mans rätt att känna sig fin, även när man ligger o krälar i geggan o flåsar för sitt liv.

Här kommer dagens outfit...den tänkte jag ha på bloggträffen i kväll...
Har nog aldrig varit så skitig,,,,eller???





Kramar från Majsanskitigastistockholmpajsarn

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gert hade ju även en rosa kanindräkt på sig en sväng. Det vore kanske nåt? ;)

Jag är också träningsmotiverad som fan just nu men blir ju förkyld hela djävla tiden, grr!

Kämpa på!

Majsanochmalla sa...

En skönhet klär i allt!

Pok

Mallatyckerduärduktigmenmåstehånaändåbralla

Monica sa...

tycker du är skitasnygg då syns det ju att du har jobbat ;)