onsdag 5 november 2008

Nu räcker det---

Nu har jag fått nog, nu har mina käslor tagit slut, känner mig tom inombords...

Varför?

Barnens pappa ringer till dom idag på min telefon och dom pratar, sen ber jag att få prata med honom för det har kommit ett brev som han ska ha.

M: Det har kommit ett brev till dig från Norrtälje Tinsrätt, ska kolla vad det stod, vänta...

P: Eftersänd det till mig då.

M: Javisst men vad har du för adress?

P: Fnyser lite o säger adressen....

M: Ja det vet jag men postnummret då.

Och så får jag det och lovar att sända det till honom.
Passar på att fråga frågan stora H ställde förra veckan.

M: Kan du ta hennes ridning, den e på 2.125:-?

P: Nej (utan att tveka) inte som det är just nu!!

Vadå just nu ??? undrar jag såhär i efterhand när vi lagt på.
Just nu när vi ligger i en bodelning, just nu när jag inte sagt förlåt, just nu när VADÅ???
Dina barn är ju här och nu, idiot!!!
Vad är det som är så svårt att fatta,,,att barn kostar pengar....och dessutom mer ju större dom blir ju mer kostar dom...
Men du lilla ynkliga människa som inte tar ansvar för dina barn....skit på dig o far ända ner i helvetet där du hör hemma...

Vet du jag klarar av att försörja våra barn själv, tro mig. Du besitter inte förmågan eller har ryggraden att ta hand om dom ungar du satt till världen....Tro för fan inte att det är mig du straffar för jag har det så jävla bra utan dig din omanliga jävla parasit. Så jävla bra att du steriliserat dig för en sån som du ska inte ha barn, synd bara att du inte gjorde det tidigare...så hade jag förhoppningsvis haft en pappa till mina barn som tar ansvar.

Du kan inte komma åt mig känslomässigt, då skiter du i att betala för barnen. Och du tror ditt jävla rövhål att du ska få ha dina barn halva tiden, om du ville det så skulle du ta ansvar.

Om du hade sett din dotters ansikte när jag talade om för henne att du inte tänker betala....skulle du tänka om då??? Nej troligtvis inte för du bryr dig inte.
Det är sån tur för våra barn att dom har en mamma och en mormor som ställer upp till 100%, det är mer än man kan säga om dig och dina föräldrar...

Vet du att förra året när jag inte hade råd så köpte deras mormor vinterkläder till dom för nästan 5.000:-, till dina barn hörde du!!!....dina barn!!!!

Nej men fortsätt att skinna mig på allt jag har så kanske dom blir tvugna att flytta söderut där inga kläder behövs...

Fortsätt du att tjäna dina svarta pengar och åk omkring i din dyra bil skit i dina ungar för det är du ju så bra på...Jag hoppas att din flickvän V läser denna blogg för nu ska hon få ett hett tips:

Till dig V: Om du någonsin köper något tillsammans med T så se till att skriva papper på varenda krona, lyssna inte till att det löser sig, jag skulle aldrig lura dig....för det gör han.

Mig har han blåst på ca en miljon kronor, sin förra fru A blåste han på mer ändå....fina killen, en jävla solovårare är vad han är....

När vi träffades så bodde han i en 2:a hands lgh och hade en rostig ful bil..och han var villig att lämna sina barn för min skull för morsorna var så jobbiga....
Jag skulle ha stuckit redan då, men det är tack vare mig han har en relation till sina barn, jag såg till att lilla T bodde hos oss varannan vecka. Men stora S hade det redan gått för långt med dom hade då ingen som helst relation och ja tar på mig äran att dom har det idag...

Stora S som idag är 22 år, har vi suttit på möte om med hennes gråtande, förtvivlande mamma, hon ville att T skulle ställa upp på sin dotter men vad han gjorde var bara att hålla sig lugn och dumförklara henne....Jag känner igen hennes förtvilan....

Stora S hade o har oxå en mormor som ställt upp i vått och torrt för henne, betalat hennes ridning, stjussat, bjudit utomlands...och det är inte T:s förtjänst att hon blivit en underbar tjej idag.....Han har fullkomligt skitit i henne i alla år medans mamman, styvpappan, mormodern uppfostrat och försörjt henne....Ynkliga människa hur fan kunde o kan du??

Dom banden jag får till mina/våra barn kommer du aldrig att få...för dom kommer att se igenom dig...stora H har redan gjort det och det är därför hon inte vill komma till dig,,,,lilla Junior kommer oxå att komma dit....och det är inte min förtjänst, för jag smutskastar aldrig dig till barnen.....du gör det helt själv, och du kommer att bli gammal, grå och ensam...ditt val!!!

En sån kall och empatilös människa som dig borde söka hjälp, deala med ditt bagage du fått i din uppväxt och ge dina barn vad dom behöver....En pappa!

Som sagt du kan sitta där gammal o ensam och krama dina pengar och däcken på din fina dyra bil för någon hjälp upp i förarsätet av dina avkommor kommer du inte att få, det har du ju själv sett till och dom kommer inte avsätta tid för en gamal gubbe som inte brytt sig eller som dom knappt känner.. Dom kommer att ha viktigare saker att göra för det har du lärt dom.... Ashole!!!!!

Majsanbästamammanpajsarn

11 kommentarer:

Storasyster sa...

Helt klart är att den lilla mannen inte är värd ett ruttet lingon...
Män som gör sådant mot sina barn är inte bevärdigade att kallas fäder.... Så är det bara!!!
// Sol på dig och på barnen

Monica sa...

nästa gång kan du skicka posten dit pepparn växer = adress okänt!
Ja det är tur ungarna blir större och klokare med tiden *kram på dig*

SKONILSSON GRUPPE sa...

Hej på er!
Den nya stilen klär verkligen.
Nu bär stilen upp innehållet! Skönt, en skön rak byline, glamoröst rosa och humor. Ni är sköna. Kvalitet.
Hur man än gör så... kommer man tillbaks.

Keep up the fight and keep on LOVING in a BIG way.

Mycket kärlek och respekt, SN.

Maria sa...

Strunta i honom helt nu.. fråga inte om pengar eller annat be honom inte ta barnen utan låt barnen ringa.. kämpa inte så hårt. Vet att du gör det för barnen och du är verkligen Bäst på det men låt honom komma nu till dig. Vad händer om du inte hör av dig eller frågar om pengar eller inte eftersänder posten?
Om han får fråga eller be om att träffa barnen.. berättaq för barnen att du vill att dom ska träffa honom men att du inte orkar mer.. du blir bara ledsen. Barn mår bra av halva sanningar eller hela om dom är rumsrena. Inget skitsnack om honom bara sanning att du inte orkar, att det är svårt..
Du är grym Majsan! att du orkar...

Mummel sa...

Det gäller bara att överleva när de små med förtvivlan och längtan lysande i hela kroppen undrar vad de gör för fel...

Det är det värsta med såna lågtstående kräk: de fattar inte vad de gör mot sina barn, vilka enorma skuldkänslor barnen bär på - för att de inte duger...

Det är ju först då de vuxit upp som de kan se honom för vad han är. Just nu är han ju Pappa, och Pappa älskar man, vad som än händer. Hittar på ursäkter för. Och så står man där, bara en vanlig vardags varjedags mamma. Ingen hjältegloria som lyser, den där otäcka som kommer med avstånd och drömmar och längtan...

Anonym sa...

Har du sett den här tjejen? http://bittesbus.blogg.se/2008/november/har-du-sett-johanna.html#comment

Anonym sa...

Du...jag blir helt arg när jag läser vilken idiot till karl du haft i ditt liv. FY FAN rent ut sagt...

Varför träffar bra tjejer såna idioter för...varför ska idiotkarlar ens få möjlighet att förstöra bra tjejer?? Fucking IDIOT!!

GRRR.... gravid och jäkligt hormonstinn är jag o borde råka träffa honom i en mörk gränd! :(

Puss på dig

Pangbruden sa...

Verkligen kommer att komma i kapp den ynkryggen, var så säker..

Hut går alltid hem!

Hoppas tingsrättsbrevet innehöll något riktigt obehagligt!

sofie sa...

Vilken toppen mamma du är du ger aldrig upp.jag hoppas att brevet innehöll något hemskt.En dag kommer nog era barn att säga åt honom att dom bryr sig inte om honom när det går upp för dom vad han håller på med.Då kan du gå med rent smvete du har försökt med allt för att bygga upp en fin generation som han själv har bojkottat.Kram på dig.

Majsanochmalla sa...

Tack alla underbara bloggisar...
Ni är bäst...kram majsanmammapajsarn

Anonym sa...

Go Girl!
Ingen idé att ödsla mer kraft...
Su har inte kunnat förklara bättre, hoppas han läser.

Stackars nya kvinnan!

MiasomgillarMajsansstil