lördag 8 november 2008

Snygga A & Snygga M gör stan

Middagen på HRC var toppen, dock lite besvikna då dom bytt meny,,,man är ju så inrutad på det gamla vanliga...men maten var supergod och ungarna överlyckliga över att ses...

Vi, 2 snygga 40 taggare satt o njöt av goda drinkar och den najsa musiken, vi satt o dansade och höll hov, sällskapet brevid oss kunde inte låta bli att glo...tror fan det med så snygga brudar i farten...Och i just detta läge så blev vi så party sugna så....

Snygga A:s finniga tonåring mutade vi med piller, p-rullar, sprit och sköna cash, men han skulle minsan ut med polarna och hade inget intresse i vårt förslag....Men vi är ju kvinnor och vet hur man hanterar situationer som dessa...

När middagen var avklarad och ungarna mätta o belåtna, och så även vi som gluffsat i oss för ett helt regemente...Det blev mycket mat över och vi övervägde starkt att sopa ner den i Snygga A:s Marc Jacobs väska,,,vi skulle kanske bli hungriga frammåt småtimmarna...

-Hit med en kasse ropar snygga A världsvant till en av servitörena, vi har en super hungrig hund hemma...

Servitören flinade och såg nog rakt igenom oss....här sitter 2 super pinglor som båda dragit på sig skulder via sina x, klart dom vill ha maten med sig hem...Han hajja nog att snygga Cavalli, Stella M, Gucci, Christian Louburtin osv kläder inte går att äta....

Så den snälla servitören packade snyggt ner maträtterna i 6 olika lådor, och vi jublade....resturang käk i en vecka minst...yo yo!!!
Och ungarna tindrade med sina blå ,glada att slippa havregryns gröt och blodpudding....

Pansarvagnen snyggt parkerad på Odengatan och jag onykter,,,no no att köra. Så Snyggs A och jag liftar, gömmer ungarna bakom korvmojjen på Sveavägen och visar spirorna för förbipasserande bilar....Fick vi napp eller fick vi napp...

En trevlig snubbe som förmodligen trodde att han skulle få sin livs resa stannar nöjt sin lilla bil, men inte då,,,,hans anskikte skulle snart få en helt annan min.

KOM HIT UNGAR!!!!!!!!!!!!! ropade vi i kör,,,,och fyra ungar hoppar fram och kastar sig in i bilen....snubben höll på att dö, men det fixade vi med plutande munnar och breda leenden...

Vi ska till blablablagatan och så bar det i väg i en liten smart,,,,ja va fan ingen konst att trycka in ungarna där inte...ni har ingen aning om hur små man kan få dom bara man knycklar till dom ordenterligt....för att inte säga helplatta, ungefär som formen av ett konvolut till en LP skiva.
Det svåra var att få tillbaka dom i samma form som dom hade från början...Men finnarna på tonåringen försvann i allafall och han är numer helnöjd....

Väl hemma så kommer snygga A och jag fram till att den bästa barnvakten i kväll är Sobril doppade i socker,,,,det blir ju bättre för ungarna än lördagsgodis...dom fick skölja ner vårt hemlagade lördagsgodis med en skvätt whiskey...för det gillar ju ungar som växer!!!

Hundarna fick sig lite lördagsgodis dom med,,,men i Killers fall så var det ingen hit att blanda piller o sprit...han blev lite våldsam, började säga fula ord och ta till våld...inte ok!!! Så jag gick in till grannen som är veterinär så hon sövde hundfan, så han sover nog i en vecka....och kommer att ha minnesförlust,,,bra det för man vill ju inte att lilla bubelubben ska ha skuldkänslor....sån matte är inte jag.

Sen när både ungar o hundar sov så låste vi dörren och larmade på...
Åkte hem till snygga A för att botanisera i hennes walk in closet, typ i stil med Carries i sex and the city...

Jag gled ner i en Cavelli klänning med hög skuring så att mina fina snygga långa ben kom till rättvisa...Snygga A var inte sen att glida i en Marc Jacobs klänning...Å så tog vi passande stövlar till av märket Christian L....Formligen dränkte oss i parfym från Marc Jacos, Daisy...så ljuvlig doft....

-Ta den ena flarran säger snygga A, för jag har 2 , fick dom förra veckan av Mr Jugge, rart va?

-Ja säger jag och dränker hela min kropp i den ljuvliga doften, doften av sommaräng full med prästkragar....Nu var vi redo att göra Stockholms natten....2 små prästkragar redo att plockas!

Snygga A viftade med den nyfunna Jugoslavens kreditkort och sa::: Let´s spend some money, honey och slog nummret till stans bästa limousin firma. Juggen som hon just träffat vill att snygga A ska ha det bästa och varför inte då ett guld Amex....gäsp.

Ett litet telefonsamtal till Mr Jugge för att reka vart vi skulle få det bästa av det bästa i kväll....Han satt på Cafet med sina polare så då körde ju limon oss dit...tror vi hann få i oss minst 5 flaskor skumpa på vägen...Champagne is a single mom´s best friend, släcker törsten och tar bort hungern....Bra tycker vi för vi bantar!!!

Vi slank förbi den långaaaa kön och in på cafet,,,,och där satt dom, så snygga välklädda män...och vi tog för oss....

Kvällen var som en saga där jag var Askungen bland massor av prinsar och i morgon måste jag köpa en ny telefon för den exploderade, minnet fullt....tänk att lite telefonnummer tar så stor plats,,,hade ingen aning!!

Måste klaga hos Geab i morgon,,,har dom ingen telefon som täcker en läcker 40 taggares behov, ska det vara på det är viset...ringer nog Sverker med för den delen, så kan han slänga min icke existerande mobil i sin soptunna, för min är full!!!

Tack alla ungar, snygga A och Mr Mek...ni är bäst!!!
Och tack alla Juggar för en Askunge kväll och jag undrar vem av er som hittar min stövel??????

Majsanaskungepajsarn



BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Pangbruden sa...

..och sen vaknade du..:-) POK

Majsanochmalla sa...

Jajamensan....

Monica sa...

tack för dagens skratt jeg behövde det ;)