söndag 9 november 2008

Ålder???

Jag gillar ju äldre män, har alltid gjort och tänker inte göra nåt undantag,,,ja förutom en storväxt 32 åring för ett tag sedan...men där går gränsen.

Googlade på FB snyggingen...och jag sitter här och tok skrattar,,,han är född 1986, vilket betyder att jag är 18 år äldre...

Men va tusan man får ju se det som en komplimang att man kan få sånt lammkött, (nu skrattar jag så jag kissar nästan på mig)...

Man får väl inse att man är en MILF...inte det sämsta och man får ju vara glad för det lilla...

Majsanmilfpajsarn som skrattar ihjäl sig
BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

Mummel sa...

Herregud...

Min son är född -87.

Jag blir aldrig MILF, för mycket anti-känslor där....

S O N, för djävulen!!! ;-)

Anonym sa...

Alltså är inte MILF ett begrepp uteslutande för oss män. Snubben borde väl bli ett FILF i dina ögon? ;)

Majsanochmalla sa...

Filf har jag aldrig hört förut....
Innan jag hörde på krogen för några år sedan att jag var en milf, hade jag aldrig hört d heller...
Oroa er inte jag ska inte idka bararov...inte min stil.
På sin FB sida ser killen ut att vara runt 35-40....men ack vad man kan bedra sig...

Majsanipparintesmåpojkarpajsan

Maria sa...

Hittade precis en sida där ni båda kan beställa elaka woodo till hämnd och hjälp för era elaka ex...

Maria sa...

Oj, glömde länken.. ;)
http://www.voodolls.se/se/art/dark-drakken.php