onsdag 5 november 2008

Fick ett samtal idag...

...av den stiliga gifta karl....han ville bara meddela att han hittat nyckeln i lägenheten, och så babblade han på om ditt o datt...Jag trevlig och lyssnade.

Han frågade mig vilka tider jag jobbar på "slottet" nästa vecka, han tänkte komma förbi och säga hej...och bli bjuden på en bit mat, för det råkade jag ju nämna.

Så jag undrar vad han har i kikarn, den väldigt gifta mannen i 50-års åldern???

Låt mig gissa bara en gång...."asg"...

Jag får säga åt honom när han gluffsat i sig maten om han bjuder nästa gång!!!
Inte för att jag e så sugen, men va fan gratis är ju gott när man är fattig...

Jag skulle hellre bli utbjuden av: nej det avslöjar jag inte här!!!

Kram Majsanmatpajsarn
BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Monica sa...

hahaha vilket sammanträffande att han hitta den *ler* då fick han ju ringa igen :)

Majsanochmalla sa...

ja just de....kram

SKONILSSON GRUPPE sa...

Verrry nice pink. Melikeeee.