fredag 21 november 2008

Min Mr Mek o Nokialaddare

I dag trippade jag nervöst in i Mr Meks garage med en Whiskeyflarra i högsta hugg....Välskakad Whiskey var det här.

Jag hade tom på mig gympadojjer, modigt va???

Vi står där o snackar o Mr Mek tänder en cigg o då ser jag självaste Mr Marlboro man där i garaget...I´m sold!!!!!

Tänk att Mr Mek & Mr Marlboro man e en o samma person...Lucky me!!!
Så blossar han på sin cigg o säger:
- Man kanske skulle titta i på Victorias Secret o se om man hittar militär underkläder till dig...

Nu dog jag, jag lovar!!!!!

En man som vet vart kvinnor vill ha sina underkläder köpta....nej jag drömmer!!!

Jag måste ha mig ett NYP omgående.....i armen såklart!!!

By the way så har jag nu köpt en Nokialaddare till min dildo,,,så mig är det inte synd om.
En bra kvinna reder ju sig själv...nja, ett tag iallafall...

Så nu är jag helt blå å hela högra armen, strange!!! , av alla nyp!!!

Majsanvickanpajsarn



BloggRegistret.se^

0 kommentarer: