lördag 8 november 2008

Värsta snyggingen...

...tar kontakt med mig på Face Book, blir alltid lite skeptisk när män,killar,pojkar tar kontakt med en där....händer ju aldrig att man har några gemensamma vänner så dom trycker jag bara bort,,,,men inte den här gången.

En riktig stekare kanske 35-40 år och vi har en gemensam vän, som bor i Spanien i en 30 miljoners villa. Hon har ju kompisar i samma prisklass, så bilden på killen på FB är inte dålig kan jag tillägga....vilken snygging. Han är inte svensk men han har skrivit till mig på svenska så jag tror han bor i Stockholm...

När jag fick meddelande på FB så skrev han bara: Majsan ooooooooooo

Jag svarade bara: Hallo

Då svarar han: Hej söt vad gör du en kväll som denna?

Joro suru att man svarade ju att man är hemma med barnen, så man får väl se om jag skrämde bort honom.

MajsanvärstaFBpajsarn
BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

sofie sa...

Har du hamnat i ett stim på något vis,kan du tala om hur man går till väga?Vad jag behöver är en lokalvårdare:-)+en gormet kock.Har du led trådar hur man får tag på en sån?Trevlig helg.

Majsanochmalla sa...

Ja jag har undrat själv...och faktiskt jag mår så bra nu och jag tror att det lyser igenom och jag ber inte om ursäkt för min existens utan tar för mig...kan vara så enkelt...o såklart ett brett leende o snygga kläder...
kram majsan

Majsanochmalla sa...

Hahhhaaaa.... Du är bara helt underbar! Va fan är: - Han är inte svensk men har skrivit till mig på svenska så jag tror han bor i Stockholm"... För mening?!?! ;-)

Löv

Pok

Mallaskrattarihjälsigbralla

Majsanochmalla sa...

ja för han ser ut som en stureplanskille ju...så snygg, fina kläder och en klocka på armen som ser dyyyyyyyyyyyr ut...japp jag tippar på stureplan...I Like!!!

Majsanochmalla sa...

Han skulle på 30 års skiva idag, hoppsan,,,,o han frågade mig om barnen och tyckte det var mysigt att jag var hemma o mös med dom...
Luktar parfym här...god parfym..kram