lördag 29 november 2008

Rapport från Bloggträsket

Vilken super trevlig kväll tjejer...så kul att ni kom....
Lägger upp bilderna typ i morgon....

Fullast blev nog Malin som delade med sig av sin uppväxt.
Mona snyggast i bling bling o päls o nyktrast.
Malla med världens största blåmärke.
Monica ständigt vindrickande med stora glaset i handen.
Sussi snygg i sina high heals.
Jag tjuvrökte o drack Cava...herpesen gjorde entre...

Gonatt bloggisar were ever u are o tack för blommor o vin.

Majsanickefyllesvinspajsarn


BloggRegistret.se
^

20 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Tack själv! Väry trevligt. Som vanligt när vi ses!

Pangbruden sa...

Mallan vad har du gjort?? Såg bilden på Monicas blogg..seringet trevligt ut... stackare,

Undrar just vad det stått om mig ovan.. om jag varit med.

Pangis pratar mest kanske..

MonasUniversum sa...

Vad sägs om att hon har ridit sig lite...

Pangbruden sa...

Aha.. en häftig ritt månne:-)

Monica sa...

jättetrevligt! tack igen *puss på er*

Malin sa...

Hörrududu! Jag var definitivt inte fullast! Förutom Mona var jag nog nyktrast. Kollade du inte på Monica....???

tack för igår!

Monica sa...

Malin ? va fan menar du ????

Majsanochmalla sa...

Malla här...

Jag var fullast! Är ni inte med i tävlingen "den som är fullast när den dör vinner"? Veklingar!

Å mest blåslagen! Hahha! Det är mig det är synd om!


Tack snälla alla ni för igår.. Nästa gång ses vi hos Mona... Så vi kan se om hon kan supa också!!

Pok

Mallaärhosmajsanochkäkaresterbralla

Majsanochmalla sa...

Pangisen.. Du var saknad! Monica och jag har en plan! ;-)

Du slipper inte oss serru!

Pok

Mallavillsedignubralla

Suzie sa...

Tack för i går tjejer...ingen nämnd ingen glömd. Jag hade jättetrevligt!!!

Jag genomförde inga grundligare observationer så jag kan inte uttala mig om nykterhetsgraden hos gästerna.
Med tanke på hur mitt huvud kändes i morse skulle man kunna tro att det var jag som var full som en kastrull.

Over and out!

MonasUniversum sa...

...och jag glömde ju att tacka för maten, det var verkligen skitgott...för att inte tala om guacamolen!

Och ja, gärna hos mig. Vet inte vart jag ska skicka resterande tomtar i familjen någonstans!

MonasUniversum sa...

Och så kan jag upplysa er om att Malins engelska är perfekt 00.40...

Anonym sa...

Och å så trevligt ni har haft och åååå så roligt det hade kunnat vara om MONAINTEHADERINGTMIGENKVARTINNAN. Och om jag hade haft koll på dejten. Nästa gång VILL jag också komma *stampar hårt i golvet*
JAG fick ägna gårdagskvällen åt romantiskt dravel på flickornas begäran. Mamma Mia är ok men alldeles för söt och sliskig för mig :P

Majsanochmalla sa...

Christina..

Du är väl självskriven på nästa bloggträff, hemma hos Mona! ;-)

Pok

Mallahadetycktdetvarkulattsesbralla

Anonym sa...

Åh jag blir så avis på er som bor så nära vara.
Jag vill också gå på bloggträff med alla underbara brudar!
Då hade ni fått sällskap av en tjejs om pratar jättemycket, skrattar högt och som älskar tävlingar och lekar =)

Anonym sa...

samt dricker mycket vin =)
Men full?
Aldrig ;)

Anonym sa...

nära varandra så klart!

Majsanochmalla sa...

Inna... Flytta hit! ;-)

Kramar till dig du saknade!

Pok

Malladuhadepassatinsåbrabralla

Pangbruden sa...

Jag vill inte slippa er för allt i världen! Jag älskar ju er!

ullrika sa...

jag blir bamseavundsjuk och tänker inte kommentera inlägget om hur trevligt ni hade.
mjau.

ps. äsch. avundjsukan passar mig dåligt; jag är glad för er skull också :)